Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-12-04 14:04:15 följande:
    men dinosarna är ju såå fina! jag måste ha en sån suit
    Jo de är verkligen urfina de också fast jag tycker ännu mer om wild nature. Hoppas på att duinosarna kan komma utan de fula camoärmarna oxå!
  • J esssica

Dags å göra lite nytta tror jag. Ses senare

• J esssica
    FlowerPowerMama skrev 2008-12-04 14:40:45 följande:
    Dotterns gamla byxor ser jag! De är ganska normala tycker jag, smala över rumpan och midjan.Min tjej är 92 cm lång och använder 86 i sina brallor, storleken större fick jag sälja för de trampade hon på...
    Hmm då kan vi nog skippa de om de är smala
  • J esssica
    Duntoffla skrev 2008-12-04 15:24:49 följande:
    Halloj igen!Nu är det färdigstädat hemma och vi har tagit en promenad samt postat Traderapaket.Inga paket idag heller i lådan Börjar kännas tröstlöst. Synd om man spenderat 5-600 och inte fått något Incommunicado, Kristinah och Flock- Fina inköp!Seadwarf- Vilken söt liten tomtenissa!
    Men va trist Vartifrrån?
  • J esssica
    Hilti skrev 2008-12-04 15:23:36 följande:
    Fasen vad bra EST är, beställde i går och fick paket i dag Sen tycker jag om när det finns en liten överraskning med
    Paketet till dig skickas imorrn hoppas det är ok?
  • J esssica
    Duntoffla skrev 2008-12-04 15:28:42 följande:
    Mina två nya suits från TS. En Spitfire och en regnbåge. Jag har ju fått andra paket som skickats från Sverige (ex Matador) så det verkar ju inte vara Stockholmsposten det är fel på. Danska posthuset verkar segt eller så är de borta. Säljaren påstår att de skickades 25 november.
    Ojk va tråkigt Och de fina med Men de kan ju fortfarande dyka upp! *HOPPAS*
  • J esssica
    Duntoffla skrev 2008-12-04 15:30:20 följande:
    Byxorna kostar från 249-299 styck och jackan 329 tror jag
    Okej då tjänar man ju lite grann. Fast det kanske kommer nåt bra i nån kalender och då ångrar jag mig.
  • J esssica
    Buttelina skrev 2008-12-04 15:30:52 följande:
    249 och 359kr st tar dom..
    ok så 90 kr mindre är ju iaf nåt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11