Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-12-03 14:56:22 följande:
    jag hittar inte heller nu... de fanns där innan men inte nu
    Meen
  • J esssica

Flowerpower mamma: söt tjej i fiin klänning!!

• J esssica
    Smultronhjärta skrev 2008-12-03 15:14:09 följande:
    Hon sa att systemet brukar krångla när hon ska lägga in bilder i shoppen..Troligtvis krånglar det massor idag då Håll koll- biltröjan fanns där med
    Åh då håller jag stenkoll då!!

Förresten vad har du tänkt å matcha den med? Vilka färger är det på ärmarna?
  • J esssica
    Zvartaliljan skrev 2008-12-03 15:24:02 följande:
    kom på det sen och sitter där nu Hmm...tror ni 4 år blir bra till nästa år till Maia eller ska jag ta 3?? hon är 3½ då men hon har ju alltid varit liten för sin ålder....
    Avårt Men lilla Maia är ju väldans liten och nätt jag skulle ta 3 år.
  • J esssica

Loppan: Stackars Maia vad lite kläder stackarn har, tycker ju riktigt synd om henne!!!

• J esssica
    Tjollabolla skrev 2008-12-03 15:54:47 följande:
    Haha jag har märkt att det är bästa sättet att dölja något. Låta det användas och inte säga ngt så reagerar oftast inte min sambo
    haha, min gubbe märker inte heller när nåt är nytt om msn inte säger nåt
  • J esssica
    FlowerPowerMama skrev 2008-12-03 16:16:13 följande:
    Nu blev jag besviken, den rosa gettröjan från Småfolk var slut i den storleken jag beställde hos Funkybaby...Blää!Jag som suktat efter den och för 150:- slog jag till, men vi var visst två stycken som ville ha den samtidigt...*suck*
    Sånt är ju bara så trist
  • J esssica
    Duntoffla skrev 2008-12-03 16:24:35 följande:
    J essica- Söta Linnea och Kevvan! Stackarn som fått ögoninflammation!agster- fin kombo med Molo och Me tooSmultronhjärta- naaaajs shopping! De grå armybyxorna har blivit en favvo här hemma.Ängeln- Söta Liam i VV och Molo-lurv. Och i fina bilar och fylle-flodisar Tjolla- Härligt att se mera rosa. Såg sen att den skulle till ngn annan. Behåll den!  Söt sjukling i plapla.Loveliva- Söta Bus-Hilda som passar på när brorsan är på dagis!Ruso- Söta barn! Alltid kul att se lite nya förmågor i tråden! Liljan- Fina Maia i massa fina kläder. Hon passar verkligen bra i klänning!  Och din sambo måste ju vara lite knäpp. Hon har ju typ inga kläder alla stackars flickebarn! FP Mama- Fina tjejen i Småfolksklänning! Kul att man kan hitta lite ovanliga print på TS!Kristinah- Fina kort på tjejerna! Så härlig färg på velouren!
    tack söta du!! Kyss
  • J esssica

halloj flickor!!

Är på jakt efter röda velourbyxor till Kevvan hittar ju inga nånstans Nån med tips? Finns inga på mitt lindex

• J esssica
    Nova76 skrev 2008-12-04 11:47:35 följande:
    vad ska du har för stl
    92
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11