Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-12-04 12:53:19 följande:
    haha jag sparar mig till en rosa lurv och en massa dalmatiner
    dalmantinrarna måste jag oxå ha om de är så fina som ni säger att de är
  • J esssica
    Buttelina skrev 2008-12-04 13:13:37 följande:
    mm jag vet att du kommer vilja ha dom jag sa ha allt body, byxor, suit, leggings, tröja till bia och en tröja till isabel
    oj haha då förstår jag att du sparar pengar
  • J esssica
    Nova76 skrev 2008-12-04 13:18:16 följande:
    halloj, tyvärr inga i 92. 80 och 110 var allt som fanns...
    Ok va synd Men tack ändå för att du kollade antar at jag får släng ut lite mer pengar och köpa katvigS.
  • J esssica
    Helle skrev 2008-12-04 13:54:26 följande:
    Såg inte mer än nåt par röda i stan när jag var in i veckan. Gröna, blåa, svarta fanns i a f på Marieberg för där köpte jag. Så m a o så vet jag inte så bra
    Ok Röna blå och svarta ligger redan en hög i lådan 2 par gröna 2 blåa och 3 svarta Och sen 2 orangea 2 bruna och 2 gråa Löööve lindex velourbralls.
  • J esssica

Också ett gäng till Linnea då såklart Två svarta, gråa orangea röda lila, två rosa, gröna

• J esssica
    Buttelina skrev 2008-12-04 13:58:08 följande:
    men lindex är så härliga i färgen. sist på mitt ena lindex var där mååånga röda kvar. ska jag dit snart så inboxar jag dig och kollar om du fått tag i ett par?
    Ja jag vet vill ju helst ha Lindex. tack gumms!! Kyss
  • J esssica
    Helle skrev 2008-12-04 13:59:21 följande:
    Och nu borde man ju börja köpa lite 98 or till Kevvan snart för att bunkra upp!!
  • J esssica
    Buttelina skrev 2008-12-04 13:59:47 följande:
    haha jag också jag har 5 par röda, 5 par orange, 2 par svarta, 1 par rosa 4 par lila, 3 par cerise osv
    Haha du är ju ännu mer crazy Lila har jag inga til lKevvan men jag har faktiskt börjat fundera på att han kan få se lite mer unisex ut.
  • J esssica
    Incommunicado skrev 2008-12-04 13:59:43 följande:
    jag ahr också bägge! :-d Underbara! De finaste plaggen nånsin!Såg ni nyheterna från molo förresten? Den camofärgade med dinos, det är ju wild nature bakgrunden de lagt dinosarna på...
    Det var faktiskt min allra första tanke att det såg precis ut som wild nature med lite dinosar på. Fast jag gillade faktiskt mer wild nature utan dinosar.
  • J esssica
    Buttelina skrev 2008-12-04 14:03:24 följande:
    ja jag köper 98 till lillebror, funkar hur bra som helst
    Då är det nog dags då för 98:or till kevvan med snart. Ja lila borde han ju faktiskt ha iafett apr skakolla på stan ímorrn torr de har kvar lila
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11