Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

FlowerPowerMama skrev 2008-12-26 19:11:31 följande:
    Har tyvärr ingen bild men fiiin är den!
    Det låter bra!
    Tjollabolla skrev 2008-12-26 19:09:20 följande:
    Bubblan har väl i sitt galleri?
    Aha då måste jag kolla.
  • SmillaMilla

Åhhh massa fina bilder i bt.

Nikki: Superfin kombo med pingviner o prickiga byxor. De prickiga byxorna är på gång från danmark till svea. Så nu måste vi ju ha den fina bodyn!

• SmillaMilla
    Nova76 skrev 2008-12-27 22:21:23 följande:
    jag har haft mailkontakt med dem idag, snabba var de på att svara och skicka paketet!
    men jag meilade ju igår o har inte fått svar. Kanske inte vill skicka till Åland Fast nu är overallen ändå slut
  • SmillaMilla
    Nova76 skrev 2008-12-27 22:23:20 följande:
    vad synd... du skulle beställt och chansat! Vilken overall var det?
    Tyvärr gick det inte när jag hade registrerat mig. De godkände mig inte Annars hade jag gjort det. Ville så gärna ha den lila till det priset.
  • SmillaMilla
    Skrutteruttan skrev 2008-12-28 06:20:33 följande:
    Åh puffar lite för min fråga.....
    Jag tror att detta var några för varianter o att det kommer fler till våren. Och nej det brukar inte komma några matchande mössor. Men fler färger på lurvarna kommer säkert. Och inte heller någon kampanj. Dock är det ju rea nu på höstens i några butiker.
  • SmillaMilla
    Skrutteruttan skrev 2008-12-28 07:10:27 följande:
    Okej, så då kan man lika gärna köpa nu....Tack för svar!!!!
    ja om du gillar dessa färger. Lär väll komma fler som sagt var. Men den rosa o turkosa är ju underbara.
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2008-12-28 07:28:47 följande:
    God morgon Är jag helt fel ute när jag säger att man kan se de nya färgerna på fleecen på www.mysgrodan.se/shop/ (under Molo pre-spring). Så har du lite att jämföra med Skrutteruttan.
    Åhhh många fina ju! Men jag skall aldrig ha en lurv mer
  • SmillaMilla

Åhhh vad jag har fastnat för pingviner.

Söker både småfolks lila pingvin tröja o molos body med rosa kant. Allt i 86/92. Någon som sett dessa?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11