Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

nikki2006 skrev 2009-01-01 19:00:48 följande:
    Men det är ju värsta fläcken på armen ju
    ja men precis. Varför köpa en sådan. Ser ju inte alls kul ut.
  • SmillaMilla

Ställer frågan här också. men behöver inte vara ett danskt svar. Jag behöver BRA vantar till alla tre barnen. Svea har jättefina molo vantar men hon har för runda armar så vi får inte upp dem. Så nu står nästan alla barnen utan vantar!

• SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2009-01-01 19:27:22 följande:
    Jag gillade inte heller Molos vantar. Nu har vi Pop´s och Lindex. Dessvärre blir han kall i alla vantar. Det beror nog på att han knappt rör fingrarna i dem. Tycker Lindex är lättast att få på
    vilken tur att fler upplevt samma. Men de är ju snygga i alla fall.
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-01-02 08:06:13 följande:
    hej tjejervad har ni nu shoppat på hippo?
    oj la en massa i kundkorgen, men ångrade mig i tg bort allt. Så nä det blir inget. Skall ju hämta kläder i dag för 800 kr så måste hålla mig lite. Däremot hoppas jag att batinki skall ha de byxor jag såååå gärna vill ha.

shoppade du något?
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-01-02 08:11:26 följande:
    oj vad mycket skoj jag shoppade en till katvigklänning i blå velour och en molo body
    de orange randiga i stl 92. beställde dem i går men inte fått något svar än Hittar inte dessa byxor någon annanstans.
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-01-02 08:12:19 följande:
    vad ska du hämta för nått fint?jag hoppas att jag får lite fina paket idag
    jag skall hämta molo älg tröja med prickiga armar, brickiga byxor med grön mydd, prickiga leggins, flower power byxor o katvigs randiga oranga tröja.

Vad väntar du på?
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-01-02 08:15:30 följande:
    åh håller tummarna för dig! batinki skulle gå igenom alla ordrar först så idag får vi mail. liite väl segt tycker jag. jag var en av de första som beställde, så jag borde få snart tycker man?
    Åhhh vad beställde du där? Säg till när du får svar!
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-01-02 08:17:23 följande:
    åhh nice shopping jag väntar på villervalla klänning och 2 strumpsshampoodle2idat strumpsnanoou velour klänningkik kid trikå klänningidat baströja
    Åhhh vad kul med massa fint!!! Hoppas att du får paket i dag då. Det blir ju så lång väntan nu när det är en massa röda dagar.
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-01-02 08:18:32 följande:
    jag beställde molo tröja med knappprint och en molobody med stars och en småfolk tshirt
    Åhhh fint!!!! Är sugen på lnapptröjan o den där randiga bodyn med oranga kantband. Men nä jag skall hålla mig. Såååå dyr frakt hit!
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-01-02 08:21:08 följande:
    jaså? tar de mycket i frakt? kostar frakten mer om du köper fler varor då?
    Nä den kostar oavsett 69 kr. Men det tycker jag är mycket för frakt bara.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11