• Plummy

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Incommunicado skrev 2008-11-09 17:30:04 följande:
    Tardera brukar det finnas på med.
    Kikat där, men hittade inget intressant
  • Plummy
    Preggi skrev 2008-11-09 18:12:02 följande:
    8 veckor är ju långtid att vänta på soffor. Det fick vi göra med. La ut våra gamla samma dag vi beställde de nya och de blev sålda samma dag vi la ut dom så vi var utan soffa i 8 veckor och jag var höggravid.. Vi hade bara en saccosäck i vårt v rum då.. Snacka om att jag inte kände mig så smidig när jag skulle upp ur saccosäcken... Vad blev det för soffa? Butte, fram med bilderna!! Nyfiken!!
    Inget drömläge med saccosäck när man är höggravid! Hihi..
  • Plummy
    Preggi skrev 2008-11-09 18:25:28 följande:
    Nä, inte direkt men jag höll mig rätt smidig den andra graviditeten. Jag hade ju en ettåring att jaga hela dagarna.. Jag sitter och tittar på gamla bilder.. Det är inte klokt vad som händer på ett år bara...
    Skiljer det 1 år mellan dina tjejer?
  • Plummy

Kolla Gucce om ni vill ha på Molos kattsuit eller body, jättebra pris!!

• Plummy
    Buttelina skrev 2008-11-09 18:32:52 följande:
    såå nu finns det bilder girls
    Nice shopping Butte!!
  • Plummy

God morgon i tråden!
    Har någon sett Katvigs nya rosa/röda kläder på nåt mer ställe än Annacill, EST o LPL o LLM?

• Plummy

Söta gosiga bebisar i bt.. myys!
    Vad bra Svea passade i rött och lila.. superfin tjej!

Vi ska på ul på onsdag.. läängtar!

• Plummy
    loveliva skrev 2008-11-10 15:34:50 följande:
    Ja, hade du lyssnat på mig så hade Melker haft den fina luvan Idag kom nya fina cerise/röda katvig suiten & bodyn Såååååååååå fint !!!!!!!!!!!!!
    BILD!?
  • Plummy

Liljan -Superjobbigt!!
    Känner igen det där med att skrika o aldrig ge sig. Min äldsta är envis som en gammal get ( o har alltid varit) tack o lov är hon 5 nu och skriker inte på samma sätt som i 2, 3 års åldern. Stå på dig!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11