• Ami755

    Malmötjejer med bf i oktober del 2

    Här startar vi del två av våran tråd!

    Födda än så länge;
    2/10 Miranda
    22/10 Ivan

  • Svar på tråden Malmötjejer med bf i oktober del 2
  • Ami755

    Jag kommer gärna på morgonfika tisdag .
    Ivan har inte vaknat än..4 timmar nu snart-det längsta sen han föddes!Har kollat-han andas..man blir ju lite orolig
    Ska fylla på vattenflaskan sen undrar jag..ska man ta upp eller kämpa inatt när han inte vill sova..Rade jobbar till 24 han vill säkert gärna sova inatt..jag kommer vara slut..jaja har säkert tur osså sover Ivan bra hela natten oxå!

    Kram på er..e sugen pånåt-ingen som kan skicka nåt gott

  • Ralleröj

    tisdag passar jättebra sofie!!
    vilken tid?

    har fått sova jättemycket inatt, skönt, hoppas ni andra fått det också. Erik var på julfest på nya Arenan och kom hem först kl fyra inatt... de gick på club efteråt.. det har han inte gjort sen vi flyttade hit så jag hoppas han hade roligt.

    kram på er.

  • Höstmirakel

    Hej på er

    Mår bättre idag, och har sovit gott. Men jag ser förfärlig ut- likblek och tärd.

    Jag har just haft sångstund för Miranda. Vi sjunger till en jättebra cd jag köpt på Designtorget, "bra att ha"-sånger. Rekommenderas varmt.

    Jag kommer gärna på tisdag - jättekul Sofie! Vilken adress var det nu igen? Du kan väl skriva den i ett sms. Säg hur du vill göra med det ätbara, jag går ju förbi flera kondis på vägen. Eller skulle vi ta med var och en?

    idag ska vi möblera om - jippi!

    Ha en riktigt bra lördag med era familjer.

    Kramar alla goa tjejer!

  • Ami755

    Jag fick sovit-trots att han sov mellan 18-22.30 eller var det 23.30..igår.i vagnen! Har problem med att lägga honom i sängen-nu gnäller han igen.Men ska kanske gå o lägga mig med honom.Kan vara skönt att sova lite. De andra 2 är inte hemma.

    Sofie: Ja smsa gärna adressen o om vi ska ha knytis!

    Therese-vad kul att möblera om! Alltid kul-det jag inte tycker om- är alla sladdarna man ska få rätt på .

    Ha en skön kväll.kram Ami

  • Ralleröj

    hallå, nu är jag av med svärisarna, det gick dock över förväntan att umgås med svärmor. Jag har mycket lättare att släppa Tuva till henne än vad jag hade med Rasmus, alla sa att det skulle bli lättare med 2-an men jag vågade inte tro det, men de fick rätt

    nu hänger hon fastlimmad på axeln efter två timmars skrikperiod och innan hon somnar ska hon få ersättning, hoppas på en mättare Tuva som sover länge på mätt mage.

    Hoppas ni haft en fin lördag och att du Therese ätit massa gott så att du får tillbaka energin och färgen du förlorat. Tur att vi inte ska ses förren på tisdag så att du inte smittar ner oss de säger ju tre dagars "karantän" iaf har dagis det.

    skriver med en hand så nu orkar jag inte mer. kram kram

  • Ami755

    Jag har packat en låda idag..börjar se tomt ut i köket-tog lite av tavlorna oxå.Ska spackla lite imorgon så har jag ett rum färdigt.Nästa helg ska Rade hjälpa mig-sa till honom idag att jag trots allt behöver lite hjälp .Får släppa på kontrollbehovet .

    Sitter uppe med Simeon-han vilade hos farmor idag-i tre timmar...
    Jagsom vill sova-Rade ej hemma..Pust tur jag fick 2 timmar innan med Ivan.

    Camilla-putsar din städ tjej fönster oxå?Jag har en stor inglasad balkong med lite jobbiga varianter(man måste hänga lite utanför..).Den vill jag gärna slippa putsa!

    kramis på er-ska skriva en ny o kolla min lista vad jag gjort.

  • Ralleröj

    Hon gör säkert det Ami fast jag vet inte om hon gör det Bra... men hon är riktigt noggrann och duktig så hon borde göra det lika bra som hon städar. Om du vill kan jag fråga henne. Tänkte ändå ringa henne i veckan.

    idag ska mina gossar på bio, madagaskar två... undra vad vi tjejer ska göra...

    kram

  • Ami755

    Visst kan du fråga henne Men är hon höjdrädd så är det inget för henne .Jag är själv inte så glad för att göra det .

    Har haft en helt ok natt här.Är uppe lite oftare eftersom Ivan somnar efter ett bröst men det e´helt ok.
    Tänkte åka till Jägersro snart för att köpa pepparkaksdräkter till barnen- de hade rätt så söta på Lindex. Simeon fick välja mellan tomte o pepparkaksgubbe.Så mamma har nu ändrat på julkortstemat .

    vad tycker ni om storlekarna på babykläderna?Ivan har redan 62 men vissa grejer tycker jag är smått redan, bodisarna tex..
    Eller e´det min gosse som är tjockisbulle-som vi säger här hemma .
    kram

  • Rallarros

    ni kanske ska ha lite hemma-spa Camilla? Dricka skumpa, äta vindruver och ge varandra massage

    Hade en mysig dag igår och Norma sov inget på hela dan så inatt sov hon mellan 23 och 04, trodde inte det var sant!!

    Vad bra att du mår bättre therese, hoppas du kunnat njuta av din helg.
    Idag ska vi julpynta lite hemma, MYSIGT! Det är SÅ mycket roligare när Stefan är hemma!

    Jag tänkte baka en morotskaka tills på tisdag och kaffe och te har jag men man kan ju ta med sig vad man vill i fikaväg så blir det värsta fika-kalaset! Vad sägs om kl 10? Jag messar adressen till er.

    ha en härlig första advent! KRAM

  • Ami755

    hur många blir vi på tisdag?om man nu skulle få för sig att inhandla nåt gott .harbakat idag men de muffinsen slank ner nnästan alla i gossarnas magar !

    Jag har glömt att tända både adventsljuset o hämta stakarna.. Ska fixa imorgon .
    Imorgon ska jag en runda till jobb med, fixa lite julklappar , blir skönt att ha det gjort!sen är det packning på listan

    Usch jag har upptäckt att jag läcker lite urin då o då..måste börja knipa , ingen trevlig upptäckt precis..Känner mig som världens ofräschaste-stackars Rade- ännu en anledning till no 6!!Men det finns iallafall trosskydd man kan köpa för det med..

    godnatt nu ska jag lägga mig tillsammans med alla de andra, fast jag skulle kunna tänka mig nåt helt annat..fixa nåt

Svar på tråden Malmötjejer med bf i oktober del 2