Nan eller Baby semp????????
Hjalmar får baby semp men har varit så hård i magen och haft ont och nu lästa jag i en tråd att ngn bytt till Nan och att det vart mycket bättre. Nån mer med erfarenhet. Isåfall ska jag rusa på Ica och bunkra Nan.
Hjalmar får baby semp men har varit så hård i magen och haft ont och nu lästa jag i en tråd att ngn bytt till Nan och att det vart mycket bättre. Nån mer med erfarenhet. Isåfall ska jag rusa på Ica och bunkra Nan.
Lill killen fick baby semp på neonatal när han låg där..fick ont i magen..fick tipset från personalen att köpa nan när vi åkte hem..mycket bättre..
Bunkra upp kankse du inte ska göra i början men testa den tycker jag absolut att du ska göra..
Håller med Mandi74, bunkra upp skulle jag inte göra men skulle köpa ett paket och prova iaf.
Min tjej vart stenhård i magen av babysemp men nan funkade jättebra, var hon lite hård nån gång så fick hon lite rapsolja i ersättningen och de vart som vanligt igen
Maja hade magknip och spydde mkt med Baby semp... Bytte till Nan o nu är det mkt mkt bättre. Testa du!
Har hört att Nan är snällare mot små magar. Men märker ingen skillnad på min trollis..
NAN1 funkar sååååå mycket bättre än babysemp.. fattar inte varför alla BB ger BS1 när det är många som har klagat mot det..
babysemp!! har funkat utmärkt på mina 2pojkar...
den lille blev dålig av nan....
NAN är såååå mycket bättre än babysemp..i alla fall till våran son..
Han blev superhård i magen av babysemp,sen var det en kompis som tipsade om NAN o då testade vi det o det blev sååå mycket bättre..nu bajsar han varje dag o kräks ALDRIG!
NAN är det absolut bästa för våran son,men det är inte alla det hjälper på.
Men mitt tips är att testa i alla fall..måste testa ett par dagar(för oss tog det ca 1,5 -2 veckor innan vi märkte skillnad)innan du märker nån skillnad.
jag började med baby semp till Alicia men fick byta till Nan som funkade mkt bättre.
Nan e mycket bättre än babysemp, harry blev så h¨rd i magen med semper han bara skrek rakt ut när han skulle bajsa.
Emil fick NAN redan på BB o det funkade toppen så det fortsatte vi med hemma oxå