• In the summertime

Nan eller Baby semp????????

Hjalmar får baby semp men har varit så hård i magen och haft ont och nu lästa jag i en tråd att ngn bytt till Nan och att det vart mycket bättre. Nån mer med erfarenhet. Isåfall ska jag rusa på Ica och bunkra Nan.

• Svar på tråden Nan eller Baby semp????????
  • Mandi74

Lill killen fick baby semp på neonatal när han låg där..fick ont i magen..fick tipset från personalen att köpa nan när vi åkte hem..mycket bättre..

Bunkra upp kankse du inte ska göra i början men testa den tycker jag absolut att du ska göra..

• Ninette

Håller med Mandi74, bunkra upp skulle jag inte göra men skulle köpa ett paket och prova iaf.

Min tjej vart stenhård i magen av babysemp men nan funkade jättebra, var hon lite hård nån gång så fick hon lite rapsolja i ersättningen och de vart som vanligt igen

• Jag o de små

Maja hade magknip och spydde mkt med Baby semp... Bytte till Nan o nu är det mkt mkt bättre. Testa du!

• bobba

Har hört att Nan är snällare mot små magar. Men märker ingen skillnad på min trollis..

• sky1208

NAN1 funkar sååååå mycket bättre än babysemp.. fattar inte varför alla BB ger BS1 när det är många som har klagat mot det..

• vill bli tre

babysemp!! har funkat utmärkt på mina 2pojkar...

den lille blev dålig av nan....

• Becka21

NAN är såååå mycket bättre än babysemp..i alla fall till våran son..
    Han blev superhård i magen av babysemp,sen var det en kompis som tipsade om NAN o då testade vi det o det blev sååå mycket bättre..nu bajsar han varje dag o kräks ALDRIG!
    NAN är det absolut bästa för våran son,men det är inte alla det hjälper på.
    Men mitt tips är att testa i alla fall..måste testa ett par dagar(för oss tog det ca 1,5 -2 veckor innan vi märkte skillnad)innan du märker nån skillnad.

• Alicia05sMamma

jag började med baby semp till Alicia men fick byta till Nan som funkade mkt bättre.

• Hannapanna72

Nan e mycket bättre än babysemp, harry blev så h¨rd i magen med semper han bara skrek rakt ut när han skulle bajsa.

• piffan

Emil fick NAN redan på BB o det funkade toppen så det fortsatte vi med hemma oxå

Svar på tråden Nan eller Baby semp????????