• Knasig

Hur gammal är pappa?

Hur gammal är pappan till era barn?

Jag är 19 och fick en jätte fin dotter 14 augusti i år och min pojkvän som även är pappan fyller 26 i december.

Hur stor mellanskillnad har ni?
    Tror ni det gör någon skillnad om killen är äldre, yngre eller jämngammal?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-10 23:05
    När jag menar skillnad så är inte det bara med mognaden att göra utan också hur ni blivit bemötta. Eftersom jag känner att pågrund av min pojkväns höga ålder så har folk glömt bort att jag är "Ung Mamma".

• Svar på tråden Hur gammal är pappa?
  • Majsan70

När jag fick mitt första barn var jag 21 och min man 20 år. Jag tro rinte åldern har nån som helst betydelse i frågan om att vara föräldrar-.

• kramgrisen

min sambo blir 26 när bebis kommer och jag 25.. tror inte det spelar någon roll hur gammal man är eller hur stor ålderskillnad det är, handlar mmognad..

• 3xE

Jag är 34 år och pappa till tre underbara döttrar.

• SIN74

Det skiljer tre måndar mellan oss. Jag tror inte att åldern spelar så stor roll alls. Allt handlar om om man älskar varandra eller inte. Det skulle väl vara det rent biologiska att männen oftast dör före kvinnan, alltså borde man ha en yngre man:)

• 3xE

Tillägg min fru är 5 år yngre än vad jag är.

• Thezz mamma till två

Jag 19, 20 och han 22, 23 när barnen kom, men det tog slut för att han inte var mogen för familj. (hans ord)
    Idag är jag 22 och tillsammans med en man på 38 vilket fungerar bättre än relationen med barnens pappa någonsin gjorde.

ღ Matteus & Tilde - Ni är lyckan i mitt liv! ღ
  • Tindra02

MIn man är 3 år äldre än mig

tjej -95, kille -00, tjej -02, kille -05, tjej -07, Bf 14 nov
  • Caranlachiel

Jag är 24 och min man är 29. Har alltid trivts bäst med killar som inte är precis jämnåriga. Och nu när vi ska ha barn upplever jag flera fördelar - t.ex. att nästan alla hans kompisar fått barn = jag har vänner i deras flickvänner/fruar som jag kan dela min graviditet med. Själv har jag inga vänner som har barn eller planerar barn inom de närmaste åren.

Vecka 20 - and counting!
  • Morbid angel

Sambon är 8 år äldre.

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld.
  • nirakkarlsson

jag är 26 år med 2 barn och pappan är 25 år.

Svar på tråden Hur gammal är pappa?