• Knasig

Hur gammal är pappa?

Hur gammal är pappan till era barn?

Jag är 19 och fick en jätte fin dotter 14 augusti i år och min pojkvän som även är pappan fyller 26 i december.

Hur stor mellanskillnad har ni?
    Tror ni det gör någon skillnad om killen är äldre, yngre eller jämngammal?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-10 23:05
    När jag menar skillnad så är inte det bara med mognaden att göra utan också hur ni blivit bemötta. Eftersom jag känner att pågrund av min pojkväns höga ålder så har folk glömt bort att jag är "Ung Mamma".

• Svar på tråden Hur gammal är pappa?
  • Tess 1980

Jag är 28 och min sambo 34. Det funkar finfint för oss!

• linhen
    Knasig skrev 2008-10-31 12:26:20 följande:
    Hur gammal är pappan till era barn?Jag är 19 och fick en jätte fin dotter 14 augusti i år och min pojkvän som även är pappan fyller 26 i december.Hur stor mellanskillnad har ni?Tror ni det gör någon skillnad om killen är äldre, yngre eller jämngammal?
    Min mamma var en vecka från 20 när min storebror föddes och pappa var 25. De var lyckligt gifta och hade varit så än idag om min pappa inte tragiskt gått bort för drygt fyra år sedan. Nu är min mamma 53 och halv. Men det är en annan historia. Mest vill jag bara visa på att det kan vara livslång kärlek även om man träffas tidigt (mamma var 16 när de träffades). Lycka till vill jag bara säga i detta lilla ot inlägg.
  • Mosaik

min kille e 4 år äldre än mig, jag var 18 när vi fick första och han var 22

*stolt mamma*
  • linhen

Mamma Sanna skrev 2008-11-01 00:50:30 följande:

Jag är 22 och han fyller 20 den 14:e November. Jag vet inte om man kan säga att det är någon skillnad direkt, är väl olika från kille till kille. Men ibland tycker jag att det känns som jag skaffat barn med ett "barn".
    Jag är 31 och min man 34. Känner det samma ibland
  • JMA84

Jag är 24 och min sambo är 34. För oss fungerar det hur bra som helst även om det skiljer 10 år mellan oss. Märker inte alls att det är en relativt stor åldersskillnad. Tror inte att andra lägger märke till det heller när man träffar oss (om man inte vet hur det ligger till). Jag brukar bli misstagen för att vara äldre och min sambo för att vara yngre

• MarieHJ

Mamma Sanna skrev 2008-11-01 00:50:30 följande:

Jag är 22 och han fyller 20 den 14:e November. Jag vet inte om man kan säga att det är någon skillnad direkt, är väl olika från kille till kille. Men ibland tycker jag att det känns som jag skaffat barn med ett "barn".
    Haha.. Så kan jag säga till min sambo ibland! Men tror aldrig killar mognar direkt;) Jag är 19 och min sambo är 22 år. Vi har en dotter på 5 månader..
  • Misty W

vi hade precis fyllt 21 å 24 när vår lilla tjej kom.. tror dock att han kunde varit lite mer mogen men han e världens bästa pappa till vår dotter d kan ingen ta ifrån han.

men vissa killar e nog lite mer omogna än tjejer.. (finns undantag hos båda kön)

• TwistedSister

Jag var 21 å han var 39

Svar på tråden Hur gammal är pappa?