• Knasig

Hur gammal är pappa?

Hur gammal är pappan till era barn?

Jag är 19 och fick en jätte fin dotter 14 augusti i år och min pojkvän som även är pappan fyller 26 i december.

Hur stor mellanskillnad har ni?
    Tror ni det gör någon skillnad om killen är äldre, yngre eller jämngammal?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-10 23:05
    När jag menar skillnad så är inte det bara med mognaden att göra utan också hur ni blivit bemötta. Eftersom jag känner att pågrund av min pojkväns höga ålder så har folk glömt bort att jag är "Ung Mamma".

• Svar på tråden Hur gammal är pappa?
  • Kössen

jag är 23, och min man 36,  vi får vårt första gemensamma i februari, han har två sen innan..
    skillnaden på åldern är bara en siffra..
    det är mognad det handlar om och det är ju helt individuellt

• TinaLi

Jag är 25 och min man 32. Vår lilla dotter är 2,5 månader gammal

• Jössica

Leanas pappa är 19, född i 1989 som mig och vi var både två 19 när hon kom till världen, han ställer inte upp för henne..
    Killen i magen sin pappa (och min pojkvän) är 18.. Född i 1990

• Idapida83

jag är 24 och dotterns pappa är 34

• smulanC

Jag är 20 och min sambo är 32. vi försöker just nu få barn :) åldern kanske inte spelar någon roll i sig, men mognaden gör.

• Carinamamma84

Hej Ts jag fick en Son den 14 Aug i år
    Jag var 19då min dotter föddes år 2005 pappan är idag 38år och jag är 23 blir 24 22nov

Har även en son som är 2½år är tillsammans med en ny allså min Sambon han och jag är lika gammla fast han är 4 dagar äldre

• Java01

När vi fick vårt första barn var jag 25 och min man 32. (min pappa och hans pappa var också 32 vid deras första barns födelse)

Svar på tråden Hur gammal är pappa?