Inlägg från: lightfish |Visa alla inlägg
  • lightfish

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Eva Marianne
    Då är du i v.7 men 6 fullgågna veckor Men det är ju svårt eftersom du har så lång cykel. Tog du upp det med BM? Att det kanske vore bra med ett VUL för att kolla när du faktiskt blev gravid så RUL:et inte hamnar helt galet... ;_)
  • lightfish

FÖDDA 
    Mars2007: Elias 21/11-08.

GRAVIDA
    Henlin: BF 17/11 2008, 1 son född april 07, Höganäs
    Catt: BF 11 december 2008, inga barn sen tidigare, Örebro (flicka enligt RUL)
    FlakeZ: BF 26 december 2008, inga barn sedan tidigare. Stockholm
    AMS: BF 28 januari 2009, 1 son född augusti 06, Umeå (Tjej enl RUL)
    Virra: BF 5 februari 2009, inga barn sedan tidigare, Umeå (Pojke enl RUL)
    Annika77 BF 6 februari 2009, 1 son född maj 07, Malmö ( Tjej enligt RUL)
    Mimmi P, bf 25 Februari, inga barn sedan tidigare, StorStockholm (Pojke enl RUL)
    Gustafssons bf 6 mars 2009, en tös januari 07. stenungsund
    Disa D, bf ca 6 mars, första barnet! (väntar en pojk!)
    Kallo, bf 14 mars, inga barn sedan tidigare, Göteborg
    Zalåå: bf ca 30/3, 1 son född 06. Göteborg
    Lillajag1979: BF 7 April, inga barn sedan tidigare. Borlänge (Pojke enligt RUL)
    Lightfish & Nixx: BF 10 April, 2009. Inga barn sen tid. Stockholm (Pojke enl. RUL.. övertydligt)
    Kanske en dag: BF 18 april. Inga barn Mariestad
    Yoysen: BF 27 April, son född -05 GB, (Kön, vill ej veta)
    Kanelbulle81: BF 5 Juli, första barnet, Örebro
    Eva Marianne: BF 24 juli, första barnet, Värmland

I VÄNTAN PÅ +:

Rauur: ÄL ca 14-15/11, BIM, Nångång i början av dec. 1 son född 06, Försök 7. Junsele
    majsanna: ÄL ca 20/11 BIM ca 4/12 inga barn sedan tidigare. Försök 8. Norrköping
    Serafine: dotter född 06. Malmö, ÄL ?, BIM ? försök 2 efter mf, försök 6 totalt

• lightfish

Samma tråkiga rapport från mig, kräkts idag samt mått extremt illa precis heeeela dagen! Inga tabletter har hjälpt! Känns inte som om det kommer gå över....

• lightfish
    henlin skrev 2008-11-25 02:20:13 följande:
    Nu åker vi in, hoppas att det är på riktigt!
    Hurra! Väntar spänt på trådens nästa bebis! Glad
  • lightfish
    FlakeZ
    Litet wake-up-call att det snart är dax för er! Vad mysigt! Sen förstår jag såklart att det inte var skönt alls... *aj*

virra
    Ja, helt fantastiskt att hon skrev till oss innan hon åkte in!  Om jag har sinnesnärvaro när det är dags för mig så ska jag försöka komma ihåg det!
  • lightfish
    Henlin!
    Jättegrattis till bebisen! Ser verkligen fram emot att få höra från dig här!
  • lightfish
    majsanna skrev 2008-11-26 20:44:45 följande:
    En vecka kvar till BIM. Har väldigt ömma bröst. Jag kommer dock inte ihåg hur det brukar vara veckan innan BIM. Tänk att man kan glömma bort det. Jag hoppas dock på det bästa.
    *håller tummar och tår och önskar riktigt mycket att ni får en tidig julklapp*

Gäller såklart alla våra som väntar hett på !
  • lightfish
    henlin
    Återigen: grattis till lilla Elise! Skönt att höra att allt gick bra även om ni får dras med skenan i 8 veckor, som du säger blir det oftast finemang med skenan . Vilken stor tjej ni fick (skriver hon som föddes 54 cm lång och 4130 gr tung ). Jättekramar till er och ser fram emot en bild på lilla Elise och en stolt mamma!
  • lightfish

Rauur

Superjättemegagrattis till ditt ! Så glad för din skull, bra att tomten kom tidigt !
Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!