Inlägg från: majsanna |Visa alla inlägg
  • majsanna

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Vi bor också ca 40 mil från Ullared så det är ju ett litet projekt när man ska dit. När vi bodde i Göteborg kunde man ju komma på dagen innan att man skulle ta en tur dit. Lite svårare nu.

• majsanna

Utslag på ÄL-test nu ikväll. Det blir nog att hoppa på mannen även ikväll...

I morgon börjar verkligheten igen. Har inte varit på jobbet sedan den 22 december. Har ju nästan glömt bort att jag jobbar.

• majsanna

Stort grattis till dig, Virra på 30årsdagen!!!

AMS: Vill du verkligen umgås med oss andra tanter??

• majsanna

Vill önskar er alla en riktigt skön helg!!!

Undrar om det är jag och Eva Marianne är äldst är då??

• majsanna

Jag fyllde som sagt 30 år förra året och min man är ett år äldre än mig och fyller 32 år i mars.

• majsanna

Trots att vi inte på långa vägar än behöver prata namn så gör vi det ibland. Jag har mycket lättare att komma på fina tjejnamn än killnamn faktiskt. Tjejnamn som jag tycker är fina är Hedvig, Freja och Matilda. Killnamn: Erik och Hugo.

Har ca en vecka till BIM nu och tror inte att jag är gravid den här gången heller. Jag hoppas verkligen att jag har fel.

• majsanna

Axels mamma Sanna skrev 2009-01-15 14:09:15 följande:

majsanna: Överlåter mer än gärna min graviditet till dig nu. ;)
    Tar mer än gärna emot din graviditet. Skickar du den på posten eller?
  • majsanna

Ja, ibland undrar jag varför jag är kvar i tråden, men samtidigt som flera skrivit tidigare så är det ett härligt gäng här och så vill jag ju naturligtvis följa er alla fram till BF. Hoppas att jag också snart ska kunna snacka foglossning, barnvagnsinköp och knasiga barnmorskor...
    Hoppas alla får en bra helg.

v i r r a skrev 2009-01-16 13:25:31 följande:
    Och serafine och majsanna... jag håller också tummarna! Tycker det är strongt att ni håller er kvar här i tråden och jag hoppas att ni kan känna stöd även om det är mycket graviditets- och bebisprat!
  • majsanna

Virra: Du minns helt rätt att jag pratat med KK angående utredning och de tyckte vi skulle återkomma när vi försökt ett år. Det vill säga i mars april nångång. Hoppas ju naturligtvis att jag inte behöver ringa dit igen.

Jag börjar känna lite hopplöshetskänslor, medan mannen är mer cool. Vad han visar inför mig i alla fall.
    Har Bim nästa vecka nångång och jag vet inte alls hur läget ligger. Känner inte ovanligt. Bara vänta och se helt enkelt men jag är inställd på att mensen kommer på tisdag eller nåt sånt.

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!