Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
Kallo skrev 2009-01-21 18:15:59 följande:
Gustafsson: Du jobbar inte något nu eller är du sjukskriven? Jag jobbar fortfarande 100% + lite till... Håller på att lära upp en praktikant nu och på måndag kommer min ersättare som skall läras upp. Idag har det varit riktigt jobbigt, fullt upp precis hela dagen och i morgon lär det inte vara mindre. Sen är jag aktiv i en idrottsförening och nu är det en massa medlemsutskick som skall göras med bla. inbetalningskort. Känner mig så stressad nu över både jobb och allt på sidan om. Nästa vecka börjar föräldragruppen, för 2 veckor sedan började en vattengympakurs.Sitter även på att räkna när jag kan "gå" hem från jobbet. Har sökt föräldraledigt från bf datum, men tänkte ta ut komp, semester o arbetstidsförkortning 3 veckor tidigare. Igår visade det sig att företaget har sänkt vår arbetstidsförkortning från 40 till 24 timmar. Det skulle fattas 2 dagar för mig, men idag visade det sig att 24 timmar gäller när man arbetar hela året och jag har bara rätt till 6 timmar. Det "fattas" nästan en vecka på min beräkning..... Men jag ska försöka att släppa detta, eftersom en hel del kan hända på vägen och jag kanske behöver gå hem ännu tidigare. Min hälsa är i större focus än jobb och pengar faktiskt. Sorry.. detta blev långt!