Inlägg från: Lillajag1979 |Visa alla inlägg
  • Lillajag1979

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

henlin skrev 2008-11-25 02:20:13 följande:
    Nu åker vi in, hoppas att det är på riktigt!
    OJ! Wee!
  • Lillajag1979

Eva Marianne skrev 2008-11-27 23:18:26 följande:

Grattis (igen) till er dotter, Henlin! Så härligt att vara i mål, det måste kännas underbart med det lilla pyret utanför kroppen istället för inuti.FlakeZ: snart är du också där Mars2007: får gratulera till huset också, givetvis! Förstår om du får för fullt upp för att sitta här...Majsanna & Rauur: Håller tummarna stenhårt! Även för dig självklart, Serafine, för du borde också närma dig BIM?Har själv inte varit här och skrivit på ett par dagar, och kommer antagligen bli "borta" igen snart då min (inte så) kära hund ÅTERIGEN lyckats bita av modemkabeln På Bredbandsbolaget bara skrattar de åt mig; IGEN?!? Tur iaf att kablarna skickas ut kostnadsfritt, det trodde jag nog inte...Min graviditet fortgår sakta framåt. Så känns det iaf då jag tycker bara den här 1,5 v jag vetat om det, känts som år! Och då är det ändå typ rätt många veckor kvar till BF... Har fortfarande inte behövt kräkas och tycker öht att jag är längre ifrån det än t ex förra veckan. Oftast känner jag ingenting och givetvis blir jag nojig - var testet fel? Har embyot dött? Men det räcker med att tänka på något sött (som jag brukar älska!), så får jag kväljningskänslor och det borde ju vara ett "gott" tecken ur synvinkeln att det väl tyder på att jag fortfarande är lika gravid som de 4 tidigare veckorna!Nu är det strax helg igen och det ska bli minst lika skönt som vanligt! Våra öl/tölkvällar, vilka vi brukar ha på fredagarna, är såklart utbytta mot bara töl för min del men nu finns det å andra sidan definitivt en hel del att prata om... Hoppas ni andra också får det bra och att allt går som det ska, med det det ska
    Oroa dig inte... Jag kände inget illamående förrens typ i v.9. Kände mig enbart gasig och svullen i magen.
  • Lillajag1979
    Rauur skrev 2008-11-29 08:52:42 följande:
    Jag kan inte tro det!!! JAG PLUSSADE IGÅR!Idag testade jag med digitala och det stod GRAVID!I cant believe it!!
    Grattis tjejen! Det är du värd!
  • Lillajag1979
    Rauur skrev 2008-11-29 19:10:49 följande:
    Någon som vet hur det är med Blossas lättglögg? Kan man dricka den?Den som man kan köpa på Ica osv.
    Ingen aning. Men för säkerhetsskull så kan du ju koka den :p
  • Lillajag1979
    Rauur skrev 2008-11-29 19:10:49 följande:
    Någon som vet hur det är med Blossas lättglögg? Kan man dricka den?Den som man kan köpa på Ica osv.
    Det finns ju iofs en glögg på ICA som det står alkoholfri på...
  • Lillajag1979

Uhh, va tråkigt majsanna!! Jag håller med Mimmi P och hoppas på en nyårspresent till dig! Och dessutom, ge inte upp!!!! *krama*

• Lillajag1979

Godmorgon tjejer!

EvaMarianne: Intressant det där med psyket...

Själv så vaknade Lilleman av sambons väckarklocka för 1 timme sen... Så då är det omöjligt att somna om. Men jag ska ju iofs inte sova så länge idag. Ska till BM ju! Spännande. Idag får vi antagligen lyssna på Lillemans hjärta och så... Har tid 9.15

• Lillajag1979

Hallå...

Allt såg bra ut hos bm. Det lilla hon kolla. Typ blodtryck och kolla livmodern och lyssna på lillemans hjärta. Det var uppe i 150 slag ett tag men det var nog bara för att han blev rädd för ljudet som mackapären gav ifrån sig. Sen låg det på stadiga 140 slag. Fick massa papper. Bla moderskapsintyg. Och blodgrupperingspapper som ska med till förlossningen. Uhh, det känns verkligt nu... Så ska hon skicka en remiss till auroramottagningen... För min förlossningsrädsla... Det händer grejjer...

• Lillajag1979

Oh, såg att ni pratar namn... Vi hade ett jättebra tjejnamn... Saga. Men INGET killnamn. Och nu är det ju en kille där inne. Det är svårt! Min sambo vill att han ska heta William, men jag vet inte... *velfia* Men vi har ju lite tid på oss..

Vad har ni blivit ordinerade för järntabletter? Och blev ni ordinerade före att ni tog prov hur ni låg??

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!