Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
Eva MarianneSuperfin vagn! Grattis till fyndet!

Töntigt jag vet...men kändes konstigt att fylla i William efter Lillajag fyllt i sitt.. vi har ju kallat honom William ett bra tag nu och det är ju det han kommer heta.
FÖDDA
Mars2007: Emma född 30/3 - 07, Elias 21/11 - 08 (BF enl. RUL 4/12), Ängelholm
Henlin: , Lukas född 29/4 - 07, Elise född 25/11 - 08 (hade BF 17/11), Höganäs
Catt: Tuva född 10/12 -08 (BF enl. RUL 11/12), Örebro
FlakeZ: Eleonora född 28/12 (BF 26/12), Stockholm
GRAVIDA
AMS: BF 28 januari 2009, 1 son född augusti 06, Umeå (Tjej enl RUL)
Virra: BF 5 februari 2009, inga barn sedan tidigare, Umeå (Pojke enl RUL)
Annika77 BF 6 februari 2009, 1 son född maj 07, Malmö ( Tjej enligt RUL)
Mimmi P, bf 25 Februari, inga barn sedan tidigare, StorStockholm (Pojke enl RUL), Tore, Wilmer eller ?
Gustafssons bf 6 mars 2009, en tös januari 07. stenungsund (väntar en till tjej!)
Disa D, bf ca 6 mars, första barnet! (väntar en pojk!)
Kallo, bf 14 mars, inga barn sedan tidigare, Göteborg
Zalåå: 27/3, 1 son född 06. Göteborg
Lillajag1979: BF 7 April, inga barn sedan tidigare. Borlänge (Pojke enligt RUL)William
Lightfish & Nixx: BF 10 April, 2009. Inga barn sen tid. Stockholm (Pojke) William
Kanske en dag: BF 18 april. Inga barn Mariestad
Yoysen: BF 27 April, son född -05 GB, (Kön, vill ej veta)
Kanelbulle81: BF 5 Juli, första barnet, Örebro
Eva Marianne: BF 24 juli, första barnet, Värmland (kön, kommer ej kolla) Namn: Indra / Troy
Rauur: BF 6 Augusti, andra barnet, Junsele
I VÄNTAN PÅ +:
majsanna: ÄL ca 8/1 BIM ca 22/1 inga barn sedan tidigare. Försök 10. Norrköping
Serafine: dotter född 06. Malmö, ÄL 30/1, BIM 13/2 försök 4 efter mf, försök 8 totalt
Hej tjejer!
Fick prata med min ordinarie BM idag och hon var väldigt diplomatisk när jag berättade om vikt-grejen... Hon sa att hon och hennes kollega arbetar på väldigt olika sätt och att jag bara skulle släppa det. Däremot så ska jag på tillväxt-UL i v.32 för att kolla så att William verkligen är i rätt storlek och inte är för liten...
Ang. SF-mått så i 23+6 låg jag på 26 men då låg han konstigt... Det den andra BM mätte tänker jag skita i men det var på 27 i v.27+4.... Så jag kan rapportera nästa vecka när jag ska dit i v.29+5 .
gustafssons & Kallo
Låter mycket ospännande.... . Bra att de kollar upp det! Hoppas att det ser bättre ut imorgon för er!
Följt diskussionen om sjukskrivningen av Lillajag.....
Själv skulle jag ju ha pluggat men är ju som ni alla vet sjukskriven sen v.12 pga illamåendet och kräkningar. Strul med CSN nu i början av terminen och jag känner bara att jag är supertrött på att inte veta om jag får pengar överhuvudtaget....
Så...den här månaden har jag 0 kr i inkomst som jag vet om just nu.... Och i februari så kanske jag får hela 2500 kr efter skatt...i FP....för jag orkar inte hålla på att strula med sjukskrivning hit och dit och skicka den till 3 olika ställen: Försäkringskassan, CSN och min skola.... Men visst: jag är SJUK.....men med tanke på hur sjukt systemet är så tar jag hellre ut mina FP-dagar än att oroa mig för att allt ska lösa sig (även om jag kanske får vänta ÄNNU längre på FP-ersättningen med de långa handläggningstiderna nu....)