• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • midsommar 2006

ringde precis kundtjänst och nu är det inte halva reapriset på lindex längre suck...

• Underbaring
    Svar på #1112
    Jag har beställt därifrån i två omgångar, ena gången var frakten ca 140 och andra 49, det beror nog helt och hållet på vikt och om det är skrymmande
  • Hallontårta

Jag beställde bla. de där runda "askarna", från jabbadabbado och fick en stor låda hem, det kostade ändå bara 49:- Men den var iofs inte tung. Däremot står det att möbler kostar 145:- i frakt.

Underbaring skrev 2009-01-26 15:14:49 följande:
    Svar på #1112Jag har beställt därifrån i två omgångar, ena gången var frakten ca 140 och andra 49, det beror nog helt och hållet på vikt och om det är skrymmande
  • Anettan73

Kom fram i dag att Lindex inte har samma rea mellan butik som butik... Köpte termobyxor för 75 i Burlöv/Arlöv, MAlmö Men i Löddeköpinge Center Syd hade inta alls något med vintern på rea. Hon tyckte själv i kassan att det var konstigt då jag påpekade det..

• Liten M

Jenna82: Bor i värmland, dock var stället med regnkläder och överdragsbyxor urplockat. Fick "bara" tag på fodrad regnjacka för 50 kr. Stället stod precis utanför ingången, såna som jag normalt springer förbi

• FrökenCola

en fråga till, sonen har 130 mm lång fot, hur stort ska då innermåttet på skon vara?

tacksam för hjälp :)

• charmmiss

FrökenCola skrev 2009-01-28 21:01:56 följande:

en fråga till, sonen har 130 mm lång fot, hur stort ska då innermåttet på skon vara?tacksam för hjälp :)
    Lägg till så här mycket i växtmån när du köper skor:

Sandaler med ständ tå 15 mm
    Sandaler med öppen tå 10 mm
    Promenadskor 10-15mm
    Kängor/stövlar 15-20mm

taget från kavats hemsida
  • Liten M

FrökenCola skrev 2009-01-28 20:56:00 följande:

kan man köpa tex kavat skor och utnyttja nån rabatt på ellos?
    Japp de kan du!
  • FrökenCola

har precis beställt ett par skor till sonen, tog stl 23 som har ett innermått på 148 mm. Hans fot var 131 när jag mätte... tanken är ju att han ska ha den i vår..
    tror ni det blir för stort?
    är rädd att han skulle växt ur stl mindre till våren?
    den hade ett innermått på 142, och en sko ska vara 10-15 cm större, lite borde han ju växa?

eller överdrev jag nu med stl?
    blir osäker nu...

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!