• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Tvillingmamma2007

Fru Indosaurie skrev 2009-01-22 22:40:12 följande:

äh men du får ju rabatt. ditt val är ju enkelt
    Haha jo fast de är ju lite nersatta för alla med juh.
  • Tvillingmamma2007

Lejån skrev 2009-01-23 13:55:03 följande:

Har du haft den förut? är den bra?? Läste att ngn tyckte att den var kall?
    Ja mina killar har den nu, strl 92, och jag är jättenöjd! Den är ju inte lika tjock som pop: s t ex men jag gillar just att den är så smidig och tunn vilket gör det lätt att röra sig i den och här i uppsala ligger ju temperaturen ofta runt nollan eller ett par minus på vintern numera och då passar den utmärkt! Är det mer än ungefär 5 minus så kör vi med fleeceställ under och då räcker den långt! Var uppe i norrland i julas ett par veckor och då var det -15 ungefär varje dag och vi var ute och barnen var inte kalla! Skulle jag dock bo där det är -15 konstant så skulle jag kanske köpa en tjockare.
  • Tvillingmamma2007
    Svar på #1067
    mumma84 skrev 2009-01-23 13:03:24 följande:
    Nu har jag använt kupongen 2 ggr. Jag vågade De drar medlemskortet varje gång, men uppenbarligen så registreras det inte.. Tjohoo! Nu kan man shoppa billigt!
    Det kan ju registreras i systemet ändå fastän det inte syns i butiken? Var det inte nån som kontaktat kundtjänst om varför de inte fått rabatter och så kunde de se vilka/hur många kuponger de använt senaste tiden?
  • mumma84

Tvillingmamma2007 skrev 2009-01-23 18:21:00 följande:

Svar på #1067mumma84 skrev 2009-01-23 13:03:24 följande:
    Det kan ju registreras i systemet ändå fastän det inte syns i butiken? Var det inte nån som kontaktat kundtjänst om varför de inte fått rabatter och så kunde de se vilka/hur många kuponger de använt senaste tiden?
    Jo, kanske det. Men jag menar att de har ju iallafall inget system för att kupongen enbart ska kunna användas 1 gång/kund, än så länge.
  • Tvillingmamma2007

mumma84 skrev 2009-01-23 18:31:39 följande:

Tvillingmamma2007 skrev 2009-01-23 18:21:00 följande:
    Jo, kanske det. Men jag menar att de har ju iallafall inget system för att kupongen enbart ska kunna användas 1 gång/kund, än så länge.
    Nej de hade de inte hela förra året heller Men var det inte HM som återkrävt pengar?
  • videungen80
    Svar på #1040
    Jag anmälde mig i dag och då hände samma sak men jag tryckte bara vidare och sedan på nästa sida kunde jag fylla i mitt kortnr. Jag har inte heller kreditkort. Lycka till!!
    Trolletmilla skrev 2009-01-22 12:23:39 följande:
    Har ringt två gånger och fått hjälp, men det fungerar inte ändå!! Fattar inte varför min profil inte stämmer med kortnummret.Har du kredit på ditt kort??? Jag har inte det, tänkte man kanske måste ha det för att det ska fungera???
    [/citat]
  • Jullan84

10% på H&M´s hela sortiment - 8309

Med den koden fick jag 10% på hela köpet, ÄVEN reagrejer.

Använde även 1304 och fick ytterligare 50kr rabatt.

Tror att 1825 också ger 50 kr.

• emmylus

Vet inte om någon mer än jag är intresserad av det här, men man kan i alla fall få 3 kg hundmat gratis från eukanuba på www2.pgsampling.com/html/eukanuba/eukanuba.php

Någon annan får gärna lägga in det på listan om det finns något intresse för det. Mina hundar gillar eukanuba så alla jag känner har hämtat ut varsinn påse till oss. 3kg x alla man känner kan bli ganska mycket mat

• TineK

Är det någon som vet om det finns en rabattkod till Freshmilk?

• Fru Indosaurie
    emmylus skrev 2009-01-23 22:48:28 följande:
    Vet inte om någon mer än jag är intresserad av det här, men man kan i alla fall få 3 kg hundmat gratis från eukanuba på www2.pgsampling.com/html/eukanuba/eukanuba.ph... Någon annan får gärna lägga in det på listan om det finns något intresse för det. Mina hundar gillar eukanuba så alla jag känner har hämtat ut varsinn påse till oss. 3kg x alla man känner kan bli ganska mycket mat
    tack!
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!