• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Horst

Någon som vet med säkerhet om Lindex lagrar elektroniskt i sin databas) hur många rabattkuponger man har använt?

Har för mig att jag läste ett inlägg för någon vecka sedan om någon som hade ringt till kundtjänst för att hon inte fick hem alla rabattkuponger med posten och då hade kundtjänst snäst att "du har ju utnyttjat så här många kuponger, så du måste ha fått hem en himla massa".

Någon som vet om de bokför exakt vad varje kund använder för kuponger?

• hjulia

Horst skrev 2009-01-24 23:19:21 följande:

Någon som vet med säkerhet om Lindex lagrar elektroniskt i sin databas) hur många rabattkuponger man har använt? Har för mig att jag läste ett inlägg för någon vecka sedan om någon som hade ringt till kundtjänst för att hon inte fick hem alla rabattkuponger med posten och då hade kundtjänst snäst att "du har ju utnyttjat så här många kuponger, så du måste ha fått hem en himla massa". Någon som vet om de bokför exakt vad varje kund använder för kuponger?
    Det verkar som det..
  • kladdkakka

Frågade förut om rabbat på Halens, men de verkar inte ha någon större rabbat för tillfället. Någon som vet om de brukar ha någon rabatt där över huvudtaget?

• sunnanå

Halloj!

de tre koderna från hm,inte går de att kombinera på samma gång som man gör en beställning,utan måste vara olika eller?

Har hört att de sagt tidigare att de ej kan användas flera på samma gång,Har det funkat för nån?

• Mimou

Eftersom man visar sitt clubkort i samband med rabattkuponger och sånt så tror jag att de i kundtjänst kan se hur många köp man gjort och när man handlat. Tror inte det kan synas i kassan dock.

Horst skrev 2009-01-24 23:19:21 följande:
    Någon som vet med säkerhet om Lindex lagrar elektroniskt i sin databas) hur många rabattkuponger man har använt?Har för mig att jag läste ett inlägg för någon vecka sedan om någon som hade ringt till kundtjänst för att hon inte fick hem alla rabattkuponger med posten och då hade kundtjänst snäst att "du har ju utnyttjat så här många kuponger, så du måste ha fått hem en himla massa".Någon som vet om de bokför exakt vad varje kund använder för kuponger?
  • Jullan84

sunnanå

jag har kombinerat koder.
    Dock bara 2 eftersom det inte går att skriva in fler.

Jag använder en som gav 10% och en som gav 50kr rabatt.
    Det funkade.

• Jenna82
    Liten M skrev 2009-01-24 21:54:53 följande:
    Hallontårta skrev 2009-01-24 13:42:27 följande: Lindex, det fanns även ofodrade regnjackor på rean.
    Vart någpnstans bor du? För här på mitt lindex hade de inte nå regnjackor alls på rean..
    O inga överdragsbyxor heller för den delen..för det har jag också sett att någon hade köpt på halva priset på lindex. 
    Vilket skitlindex vi har är! Haha.
    (¯`°?.¸ ♥ Liam 030603 ♥ Nova 041021 ♥ Leia 080602 ♥ ¸.?°´¯)
  • AochJsMamma

jag hittade oxå en fleecefodrad regnjacka till sonen idag, ljusblå o såååå fin..halva reapriset 100kr o så en 50kr kupong...så 50 kr! *glad*

ang kuponger så ser de säkert att man använt flera, men de borde ha mer att göra än att sitta o kolla hur många folk använt eller? hoppas jag...

~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • passau

hade d vart så, så får dom väl lägga in att man ska skriva sin mailadress eller ngt för att få utkupongen så man bara kan skriva ut en... eller bara skicka med posten... jag har ju fått både mamma, mormors å min systers oxå ;)

• Jenna82
    AochJsMamma skrev 2009-01-25 18:34:11 följande:
    jag hittade oxå en fleecefodrad regnjacka till sonen idag, ljusblå o såååå fin..halva reapriset 100kr o så en 50kr kupong...så 50 kr! *glad* ang kuponger så ser de säkert att man använt flera, men de borde ha mer att göra än att sitta o kolla hur många folk använt eller? hoppas jag...
    Näääää!!! Va orättvist, nu blev jag riktigt avis! Va skumt hur oliak de har i alla kommuner..
    (¯`°?.¸ ♥ Liam 030603 ♥ Nova 041021 ♥ Leia 080602 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!