• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Solia
    Svar på #120
    Tycker kvaliten är super på Extrafilms almanackor, precis som du! Hänger mina kalendrar i en tråd för att minska slitaget (gör en ögla liksom). Har funkat ett helt år trots två vilda barn:) Har dock inte mycket att jämföra med, har varit Extrafilm trogen nu flera år...
  • LyckligaLisen

Fick mail om en rabattkod på lekvira. (för att jag handlat där 2 gånger) Den börjar gälla den 16 nov.
    Koden är F250EA och är på 50 kr om man handlar för mer än 300 kr. Tror dock att de har fraktfritt fortfarande någon som vet?

Fick även en på postfoto, skriver in länken dit, det är billigare fotokalendrar.
    www.postfoto.se/asp/_menu/produkter/almanacka.asp

Hoppas det är nån som kan ha lite nytta av dessa :)

Är det nån som har koder till Cellbes? Tänkte köpa lite julgardiner där!

• Ellan 76
    Lyckliga Lisen: Lekvira har fraktfritt tills imorgon, den 15:e. Jag har också beställt därifrån:)
  • ikve

Lite OT men är det någon här som vet om Ellos har någon e-post man kan maila till? Jag lyckas inte hitta något på hemsidan.... det har ju gått förr!

♥ Stolt mamma till Lovisa född 070303 ♥
  • Hallontårta

De har ett frågeformulär på sidan som man kan fylla i, inte det du menar?

ikve skrev 2008-11-15 10:32:30 följande:
    Lite OT men är det någon här som vet om Ellos har någon e-post man kan maila till? Jag lyckas inte hitta något på hemsidan.... det har ju gått förr!
  • Lourdes
    ikve skrev 2008-11-15 10:32:30 följande:
    Ellos Kundservice
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!