• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • maggan75
    Solia skrev 2008-11-10 20:52:48 följande:
    Halloj!Undrar om det finns nån därute som redan beställt julkort med bild i år. Beställde från Extrafilm förra året och var jättenöjd. Köpte dock inte julkorten (alldeles för plåttriga i min smak) utan hälsningskort med lussebulledekoration på. Dessa kostar 7,90 st tror jag det var. Hittade sedan på Fujidirekt mer stilrena julkort för 3,95. Någon som beställt och kan rekommendera?? Prismässigt är det ju ganska klart...
    Jag brukar fixa det hos foto affären ( fuji) i butiken har de massvis med mallar och man kan fixa och trixa lite
  • Arrax

Jag har beställt mina julkort från POSTFOTO men jag har inte fått dom än så jag vet inte hur dom är.

Solia skrev 2008-11-10 20:52:48 följande:
    Halloj!Undrar om det finns nån därute som redan beställt julkort med bild i år. Beställde från Extrafilm förra året och var jättenöjd. Köpte dock inte julkorten (alldeles för plåttriga i min smak) utan hälsningskort med lussebulledekoration på. Dessa kostar 7,90 st tror jag det var. Hittade sedan på Fujidirekt mer stilrena julkort för 3,95. Någon som beställt och kan rekommendera?? Prismässigt är det ju ganska klart...
    (¯`°?.¸ ♥ Jag älskar Meja ♥ ¸.?°´¯)
  • TereseA
    Arrax skrev 2008-11-10 21:16:59 följande:
    Jag har beställt mina julkort från POSTFOTO men jag har inte fått dom än så jag vet inte hur dom är.
    jag beställde julkort därifrån förra året..blev bra kvalite ..
    Akiim är mitt liv 071004
  • lyckligmamma
    Arla skrev 2008-11-11 07:15:23 följande:
    Jag har alltid beställt från Korthuset, och det har blivit jättebra alla gånger. 3.90 per st med startavgift på 19 krwww.korthuset.se/index.php?id=66
    ´beställer också bara från korthuset
  • Hallontårta

Tack för alla era tips med fotoframkallning! Jag letar och letar, men svårt att veta vilka som är bra. Korthuset har relativt billiga fotoböcker också!

• Solia

Ingen som har beställt från FujiDirekt?? Känns ju billigare än Korthuset tom och mallarna är inte så överdrivna som Extrafilms (dock fina hälsningskort, fast då blir det ju dyrare...)

• TereseA
    Solia skrev 2008-11-11 10:19:49 följande:
    Ingen som har beställt från FujiDirekt?? Känns ju billigare än Korthuset tom och mallarna är inte så överdrivna som Extrafilms (dock fina hälsningskort, fast då blir det ju dyrare...)
    jag baställde vanliga kort därifrån då med kampanjen...det är verkligen superkvalite ..i allafall vad jag tycker--
    Akiim är mitt liv 071004
  • Solia

Då tror jag det får bli därifrån trots snygga kort på Extrafilm, men är ju inte värt dubbla priset...

• Nennis1

Kolla på optimalprint.se dom har färdiga kort där man lägger in sina egna bilder. Det blir jättefina kort, har beställt därifrån förut. Priset tycker jag är okej också!

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!