• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Hallontårta

Tack för tipset!

Solia skrev 2008-11-24 09:58:14 följande:
    Har också fått mina julkort från Fujidirekt nu. Precis som ni säger mycket fina. Värt att notera är dock att de är ganska stora och kortet blir rätt mörkt. Kan vara bra att veta då man väljer kort kanske... Håller med hallontårta; bra erbjudande nu med fri frakt!
    Kul att ni säger att det blir fina kort, då ska jag också beställa våra julkort därifrån!
  • Stormis

Tjoho! Nu fick jag beställt den röda Fem-myror-klänningen (eller nattlinne som de envisas med att kalla den) och 2 st 2-pack strumpor för 108 kr inkl exp-avgiften. Anv 30 %, strumpor på köpet samt en 50 kr! Det roliga är att det blev dyrare med ett par strumpor mindre . Julklänningen klar!

• Eskobar77

Någon som beställt fotobok från Önskefoto då?

Vet inte hur jag ska göra med julkorten - önskefoto eller fujidirekt. När jag skulle testa och göra på fujidirekt så kunde jag ladda in kortet osv men jag kunde inte föhandsgranska julkortet. Varför? Någon som varit med om liknande?

(¯`°?.¸ ღ♥ Ines 080201 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Hallontårta

Jag beställde fotobok på myphotobook.se (har dock inte fått den själv ännu men sett hur resultatet blir, jättebra!) Jag skrev in rabattkoden mintur och då drogs 150:-, fast jag tror att den koden är för en annan bok egentligen.

Eskobar77 skrev 2008-11-24 19:09:16 följande:
    Någon som beställt fotobok från Önskefoto då? Vet inte hur jag ska göra med julkorten - önskefoto eller fujidirekt. När jag skulle testa och göra på fujidirekt så kunde jag ladda in kortet osv men jag kunde inte föhandsgranska julkortet. Varför? Någon som varit med om liknande?
  • Solia

Tyckte det var lite "meckigt" på Fujidirekts hemsida. Ibland blev det si och ibland så och ibland kom det upp en lista på vissa kort och ibland inte - men korten blev fina. Fast jag tycker kanske att Extrafilms ser lite elegantare ut (hälsningskort) då de inte blir lika "blaffiga" och har en vit rand kvar runt kortet - fast där blir bilderna lite bleka. Svårt val. Båda blev dock fina! Jag är rätt kräsen!! Var dock tvungen och ringa EF och klaga då texten på våra kort blv mörkgrön (man kan inte välja annat än svart...) NU när EF inte har varannan gratis är ju Fuji ett klart mer prisvärt alternativ och då särskilt med fri frakt!

• Solia
    Stormis skrev 2008-11-24 18:59:39 följande:
    Tjoho! Nu fick jag beställt den röda Fem-myror-klänningen (eller nattlinne som de envisas med att kalla den) och 2 st 2-pack strumpor för 108 kr inkl exp-avgiften. Anv 30 %, strumpor på köpet samt en 50 kr! Det roliga är att det blev dyrare med ett par strumpor mindre . Julklänningen klar!
    Nu får du berätta mer. Blir sååå nyfiken. Vill också fixa julklänningen:)
  • första

På taöl om Fem myror kläder så har svts webshop rea på flera såna kläder.
    www.butiken.svt.se tror jag adressen var.
    Har köpt söta pyjamasar för 72 kr

• lugnåsbo
    Solia skrev 2008-11-24 20:20:39 följande:
    Nu får du berätta mer. Blir sååå nyfiken. Vill också fixa julklänningen:)
    jag tror hon mena att hon skulle ha femmyror "nattlinnet" till julklänning? eller?
  • Hallontårta

Använder de rabattkoder?? Får du tag i en säg gärna till i så fall! Jag ska beställa spel därifrån.

Känslan skrev 2008-11-24 20:25:27 följande:
    Någon som har en rabattkod till Lekmer???
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!