• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Eagle

Varför får inte alla sms på halva rean?

• Eagle

Varför får inte alla sms på halva rean?

• Hallontårta

Oj! Hmm jag kollade deras sida nu och det står faktiskt 75:-, det är ju sk*tmycket i frakt tycker jag. Men de måste ha ändrat de nu, för min frakt blev 49:- Konstigt att du fick 175:- för i deras villkor står det: "Möbler upp till 15 kg levereras till ditt utlämningsställe för 145 kr." En pall kan ju knappast vara så tung!
    Förstår att du inte beställde.

Jenna82 skrev 2009-01-15 19:30:18 följande:
    För mig blev fraktkostnaden 175kr! Tror det beror på för att jag tog en pall...så jag sket i att beställa då.
  • Jenna82
    Hallontårta skrev 2009-01-15 20:11:07 följande:
    Oj! Hmm jag kollade deras sida nu och det står faktiskt 75:-, det är ju sk*tmycket i frakt tycker jag. Men de måste ha ändrat de nu, för min frakt blev 49:- Konstigt att du fick 175:- för i deras villkor står det: "Möbler upp till 15 kg levereras till ditt utlämningsställe för 145 kr." En pall kan ju knappast vara så tung!Förstår att du inte beställde.
    Haha nä då e ju poängen med hela 50% grejen värdelös om man får den fraktkostnande!
    (¯`°?.¸ ♥ Liam 030603 ♥ Nova 041021 ♥ Leia 080602 ♥ ¸.?°´¯)
  • mizztee

Hittade denna tråd nu, vilken bra ide!!!

Någon som vet om det kommer någon mer rea på HM Shop online snart, typ som i butiken, tex 20% på alla reavaror?!

Sen undrar jag när HM Club skickar ut bonusen för det gågna året.. har själv 600kr att inkassera från dom, är ganska sugen på den checken nu!

• yoshimi
    AochJsMamma skrev 2009-01-15 18:32:04 följande:
    ooohhh det hade jag oxå velat ha....30% på baby/barn vore kanon nu när jag måste köpa ny overall till sonen som växt-spurtat...Pampers rabattkupongen som ni nämnde ovan är ingen man kan lägga in o skriva ut väl? *hoppas*
    Fast i min affär är alla overaller redan på rea...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Ljuvliga lilla Max - tänk att du är min! ♥¸.?°´¯) ♥
  • sarismaris
    mizztee skrev 2009-01-15 21:06:00 följande:
    Sen undrar jag när HM Club skickar ut bonusen för det gågna året.. har själv 600kr att inkassera från dom, är ganska sugen på den checken nu!
    Det beror på när "ditt" medlemsår börjar/slutar. De går inte efter kalenderår. "Mitt" år slutar den sista januari. Vet inte om det beror på i vilken månad på året man blev medlem kanske..? Förra året kom checken i mitten på februari, så ca två veckor efter det att "ditt" gångna år är slut.
    Även jag har handlat rätt duktigt, så jag ser också fram emot checken! Skrattande
    Towa 051125 & Ella 080413
  • solstrålen80

Hur räknas mitt medlemsår?

svar:
    Ditt medlemsår börjar den dagen du ansöker om medlemskap. Till exempel om du ansöker om medlemskap i maj så löper ditt år från maj till och med april.

sarismaris skrev 2009-01-15 21:28:39 följande:
    Det beror på när "ditt" medlemsår börjar/slutar. De går inte efter kalenderår. "Mitt" år slutar den sista januari. Vet inte om det beror på i vilken månad på året man blev medlem kanske..? Förra året kom checken i mitten på februari, så ca två veckor efter det att "ditt" gångna år är slut.Även jag har handlat rätt duktigt, så jag ser också fram emot checken!
  • solstrålen80

i mon oxå fAST BARA TJOCKA FLEECEOVERALLER...

yoshimi skrev 2009-01-15 21:09:05 följande:
    Fast i min affär är alla overaller redan på rea...
  • solstrålen80

i min oxå (ska des stå....)

sorry dom stora bokstäverna var ej menningen...
    (ovan)

solstrålen80 skrev 2009-01-15 21:43:52 följande:
    i mon oxå fAST BARA TJOCKA FLEECEOVERALLER...
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!