• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Fru Indosaurie
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-01-15 22:51:29 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2009-01-15 22:48:17 följande: Vad ska du ha för strl? Visst köpte du 92 i höstas? Hur har det funkat? Mina killars 92: or sitter lite väl precist nu, hade jag fått välja om skulle jag tagit 98 men lätt att vara efterklok! Nu ska jag köpa 104 inför nästa säsong...
    nää jag tog 98 efter att jag fått båda hemskickade den sitter hur bra som helst den kändes aldrig för stor iaf utan har funkat utan bekymmer
    91,5 cm är hon nu.
    jag tänkte också köpa 104..vill gäärna ha den i cerise men kan ta svart.. bara inte blå. Räcka ut tungan
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • charmmiss

när jag var och handlade idag på lindex så frågade jag när rean på barn skulle börja och kassörskan visste inte. Hon sa att de får veckobrev där det står olika kampanjer. Men hon trodde det skulle komma i nästa veckas veckobrev.

• Tvillingmamma2007

Fru Indosaurie skrev 2009-01-15 22:55:05 följande:

nää jag tog 98 efter att jag fått båda hemskickade den sitter hur bra som helst den kändes aldrig för stor iaf utan har funkat utan bekymmer 91,5 cm är hon nu. jag tänkte också köpa 104..vill gäärna ha den i cerise men kan ta svart.. bara inte blå.
    Ååååhh du var smart du! Var det från kidsbutik? Jag beställde bara 92: orna och tog dem men skulle ju ha provat 98 med. Mina killar har precis passerat 90 strecket de med så de sitter lite tajat nu tycker jag suck! Men du tror alltså också på 104 då iaf, hoppas jag prickar det lite bättre då till nästa år. Men fler overaller är ju på väg in i butiken ju (kidsbutik) och jag ska få välja först
  • Tvillingmamma2007

Tajt skulle det ju stå...dags att sova nu kanske.

• Fru Indosaurie
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-01-15 22:59:23 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2009-01-15 22:55:05 följande: Ååååhh du var smart du! Var det från kidsbutik? Jag beställde bara 92: orna och tog dem men skulle ju ha provat 98 med. Mina killar har precis passerat 90 strecket de med så de sitter lite tajat nu tycker jag suck! Men du tror alltså också på 104 då iaf, hoppas jag prickar det lite bättre då till nästa år. Men fler overaller är ju på väg in i butiken ju (kidsbutik) och jag ska få välja först
    Nä jag handlade från lillaa. Saken var den att jag beställde strl 92, sen kom den aldrig så dom skulle skicka mig en ny overall men då hade dom bara 98 kvar så jag sa att jag skulle testa den annars skulle jag få skicka tillbaks den gratis.
    Dagen efter kom 92:an.. Fundersam iaf så fick jag ju prova båda Cool
    Kidzshoppen hade ju nedsatt till 480 kr!! men att köpa strl 98 igen och hoppas att hon inte växer något känns kanske liiite för vågat
  • Fru Indosaurie

Det är alltså nu jag ska försöka lista ut vad min halvårsskrutt kommer ha för strl till vintern? Fundersam

• Tvillingmamma2007

Fru Indosaurie:
    Ja just det jag minns det nu att du handlade från lillw? Japp jag vet att kidzshoppen har för 480 men inga fina färger och dessutom så ska jag få 50% på mina från kidsbutik + att de tar in fler färger och att jag får välja först!

• Tvillingmamma2007

Fru Indosaurie skrev 2009-01-15 23:04:24 följande:

Det är alltså nu jag ska försöka lista ut vad min halvårsskrutt kommer ha för strl till vintern?
    Hehe japp!
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!