• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Koocachoo

Lindex har ta 2 betala för 1 på damkläder och barn underkläder/övrigt (ej barnkläder dock!). H&M har oxå ta 2 betala för 1.

• Lejån
    NovaSötis skrev 2009-01-14 10:00:55 följande:
    Ingen som har fått rabatt till Pampers?Har bara fått till Libero, men vill inte ha så jag hoppas p att få byta med någon...
    Fick rabatt från pampers innan jul, 30 kr.
    VARFÖR ska det vara så svårt att snöröja!?!?!?
  • Tessie tessie

Nån som har nån aning om när lindex sänker även barnkläderna till 2 för 1? Handlade två tröjor där idag, trist om dom sänker dom nästa vecka sen har jag handlat idag.

• charmmiss

Tessie tessie skrev 2009-01-14 12:12:44 följande:

Nån som har nån aning om när lindex sänker även barnkläderna till 2 för 1? Handlade två tröjor där idag, trist om dom sänker dom nästa vecka sen har jag handlat idag.
    det kommer dem säker göra.

köpte massor på HM idag, jättefina fynd.
  • Lindis41

är det så på hms hemsida med??

• puh fantast

Igår var det inte 2 för 1 på varken H&M eller lindex här i stan.
    Konstigt att de inte börjar samtidigt i alla städer. Eller började det gälla idag?

H&M hade inget jag var intresserad av, de har jämt jättedålig rea här i stan.
    Lindex däremot hade en hel del som jag kan tänka mig om det blir billigare.

• Åsa1982

Någon som vet vart man kan köpa billiga Canvas tavlor? Med kort som man tagit hemma!

• Mimou

Jag skulle tippa på att Lindex drar igång halva reapriset runt barnbidragstider, kanske den 20:e eller 21:a? Så var det iaf förra året om jag inte minns fel..

• Lejån
    puh fantast skrev 2009-01-14 16:02:02 följande:
    Igår var det inte 2 för 1 på varken H&M eller lindex här i stan.Konstigt att de inte börjar samtidigt i alla städer. Eller började det gälla idag?H&M hade inget jag var intresserad av, de har jämt jättedålig rea här i stan.Lindex däremot hade en hel del som jag kan tänka mig om det blir billigare.
    Idag tror jag, iaf på Lindex här. Men det var ju bara på damkläder och på underkläder på barn. Boring!
    VARFÖR ska det vara så svårt att snöröja!?!?!?
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!