• Anonym (orolig)

vilken drog?

jag träffade en kille igår.
    han var jätte trevlig men det var något som inte stämde.
    jag kan svära på att han var påverkad av någon form av drog, så nu ska jag beskriva hans beteende så får ni hjälpa mig.
    (hoppas någon har någon form av tanke kring det hela iaf)
    han var mörk runt ögonen, trött sa han o han såg itne allt för pigg ut.
    han "fylle" hickade o "fylle" rapade fast luktade inte alkohol över huvudtaget
    han glömde bort vad man sagt nån sekund innan så frågade han om samma fråga igen.
    väldigt kramig och väldigt närgången, inte så att han taffsade men hade gärna sitt annsikte 5 cm från mitt o flinade.
    lite vidgade pupiller (behöver ju dock inte ha med det o göra)
    väldigt flummig i talet.

någon som har en aning?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-04 08:37
    han går inte på någon drog.
    han är likadan hela tiden från morgon till kväll.
    jag har sovit h os honom med. han är precis likadan heeeela tiden

• Svar på tråden vilken drog?
  • Anonym (orolig)
    TBS skrev 2008-11-11 09:03:52 följande:
    Vilket charmtroll.....
    oerhört, fast han var snäll o väldigt trevlig. så kan inte säga någon elakt förutom att han garanterat var påverkad
  • Anonym

Han hade nog rökat lite hasch.

• Anonym (Dr M)

Benzo... piller som ofta ger hicka.

(googla benzo för mer info.)

• Anonym (orolig)

hash tror jag inte efter ha läst om det men benzo låter mer trovärt

• Anonym

Är det första träffen? Låter inget bra att han var Benzo påverkad. Benzo är något av det jävligaste missbruket att bli av med.

• Anonym (orolig)
    Anonym skrev 2008-11-11 09:24:19 följande:
    Är det första träffen? Låter inget bra att han var Benzo påverkad. Benzo är något av det jävligaste missbruket att bli av med.
    mm det var ju första träffen
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-11-11 09:24:19 följande:
    Men benzo är väl godkända mediciner? Han kanske har fått det på recept av någon anledning?
  • Anonym

Anonym (orolig) skrev 2008-11-11 09:33:01 följande:

mm det var ju första träffen
    Tänk efter 1 gång till innan du inleder något. Är själv fd benzo missbrukare, och jag hade inte velat träffa mig när jag var aktiv.
  • Anonym (.. V ..)

Hej!!

En kill kompis till mig använder Benzo, och Beskrivningen som du bekrev killen som du hade träffat, Stämmer ganska bra i om jag tänker på hur min kompis är. När han är "Hög!".. Som dom andra säger kolla upp innan du väljer och inleda nått

Mvh/ V

Svar på tråden vilken drog?