• colubrid

    beskrivning på luffarslöjd

    Har suttit och googlat efter mönster på luffarslöjd och närmare bestämt efter ett träd. Någon som kan eller vet om var jag kan hitta mönstret?


    If you cant tell the truth about yourself, you cannot tell it about other people
  • Svar på tråden beskrivning på luffarslöjd
  • marjalena

    Då fick man lära sig något nytt idag oxå! Tack så mycket!

  • colubrid

    Menilla: ja det är mest sånt jag hittar på nätet när jag söker runt efter beskrivningar, men inga träd hahaha
    Kändes lite överkurs att börja höfta antal trådar och olika mått.


    If you cant tell the truth about yourself, you cannot tell it about other people
  • colubrid

    Verkligen ingen som vet nåt om ett mönster till det?
    Kallas inte bara för luffarslöjd utan även för trådtjack


    If you cant tell the truth about yourself, you cannot tell it about other people
  • marjalena

    Någon som har bilder på sina konstverk? SÅ nyfiken

  • colubrid

    Shelly: ja jag kanske får försöka fråga där


    Marjalena: javisst är det jättefina saker, jag är då inne på att göra ett träd (om du kanske såg nån bild av det där) jag tycker att dom är så otroligt fina.


    If you cant tell the truth about yourself, you cannot tell it about other people
  • Shelly
    marjalena skrev 2008-11-12 13:10:42 följande:
    Men OJ vilka fina grejer! Finns det kurser i sånt här eller är ni självlärda ni som håller på?
    Fråga där. Kolla på biblioteket. Det finns böcker där.
    Själv kan jag för lite för att kunna svara dig, men de som är aktiva på Metallessens kan nog svara på de flesta frågor du ställer där. Lycka till!
  • colubrid

    var på biblioteket igår och hittade tyvärr väldigt dåligt utbud på just mönster eller beskrivningar...


    If you cant tell the truth about yourself, you cannot tell it about other people
Svar på tråden beskrivning på luffarslöjd