Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

IDOL 2008 (Vol2)

L jung skrev 2008-11-23 19:47:49 följande:
    absolut inte...man kan ju lyssna själv för att höra att pojken inte är redo än för stora vida världen...   sen struntar jag i vad andra tycker i tråden.  Jag blir braa frustrerad över att såna som KAN sjunga åker ut pga det trycket som fjortisarna förmodligen har.  För enligt röstningen i både expressen och aftonbladet i fredags så låg Johan näst sämst till och inte bäst till!!! Tror det är mindre antal fjortisar som går in på expressen och aftonbladet för att rösta....inte deras typ av tidningar förmodar jag, för då borde ju Johan legat bäst till även där!
    precis.
  • Kaxmaja
    L jung skrev 2008-11-23 20:02:28 följande:
    Jag har förresten räknat ut... att om man får rösta på DEN MAN VILL SKA ÅKA UT istället för DEN MAN VILL SKA STANNA, så skulle det förmodligen bli en helt annan utgång!!
    Ja då skulle de se helt annorlunda ut. Men då hade inte tv4 fått in lika mycke röster (pengar)
  • Kaxmaja
    L jung skrev 2008-11-23 21:33:39 följande:
    haha... verkar inte bättre!!!  Samma program också tydligen!
    Jag har inte så många svenska kanaler Har bara svt1 svt2 och tv4 Så jag får hålla mig till svenska program som visas där
  • Kaxmaja
    ming skrev 2008-11-25 08:59:20 följande:
    Jag tycker iofs inte att det är så konstigt att folk bedömer idolerna, de är ju på tv av just den orsaken, så att folk kan bedöma dem. Tycker man inte att någon håller måttet så lär man ju inte hålla det inne för att det kanske kan såra eller liknande. De har ju trots allt ett eget val att medverka, och de visste ju med allra störta sannolikhet sen tidigare att alla kommer att bedöma dem (med tanke på att folk ska rösta på dem så känns det ju dumt att förneka det).
    håller med
  • Kaxmaja
    Mrs K skrev 2008-11-27 14:23:08 följande:
    Åh, jag missar programmet i morgon. Vi ska åka till min bror och hälsa på så vi sitter i bilen då. Hoppas Johan eller Robin åker ut...
    Typiskt. Jag ska kolla åt dig
  • Kaxmaja
    dio skrev 2008-11-27 15:12:07 följande:
    Här är veckans låtar ( vet inte om någon har lagt ut dem redan, orkar inte bläddra bakåt )Låt 1: Long Train Running (Doobie Brothers) Låt 2: Free Falling (Tom Petty) Telefonnummer: 099-414 01Sms: skicka JOHANP till 72 4002. Alice Svensson, Hedesunda, 16 årLåt 1: Shackles (Mary Mary)Låt 2: Independent woman (Destiny's Child)Telefonnummer: 099-414 02Sms: skicka ALICES till 72 4003. Kevin Borg, Arvidsjaur, 22 årLåt 1: Higher and higher (Jackie Wilson)Låt 2: The way you make me feel (Michael Jackson)Telefon: 099-414 03Sms: skicka KEVINB till 72 4004. Robin Bengtsson, Svenljunga, 18 årLåt 1: Joyful, Joyful (Lauryn Hill)Låt 2: My love is your love (Whitney Houston)Telefon: 099-414 04Sms: skicka ROBINB till 72 400
    1 sida hade du behövt gå tillbaka för att se dem
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)