Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

IDOL 2008 (Vol2)

Nu ska jag lägga mig natti natti

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    Annanym skrev 2008-11-20 21:10:36 följande:
    Alltså, förklara en sak för mig. Hur "förstör" en artist, vid ett framträdnde en låt? Det är ju inte som att alla andra versioner raderas ut. Okej att man kan göra den dåligt, eller på något sätt som alla inte gillar, men min åsikt är att det är rena larvet att säga att en låt blir förstörd. *hukar mig*
    Kan bara svara fåor hur jag tänker när jag skriver att någon förstör en låt. Om tex Jag älskar när Dolly Parton sjunger 9 to 5. Så när jag läser den låtens namn någonstans eller hör någon prata om den låten så hör jag hennes version i huvudet. Men om då Bertil kommer och sjunger den låten totalt katastrof dåligt så finns risken att istället för att höra den med Dolly som jag gjorde innan så hör jag nu Bertils katastrofala version i huvudet.
  • Kaxmaja
    Kaxmaja skrev 2008-11-20 21:14:19 följande:
    Kan bara svara fåor hur jag tänker när jag skriver att någon förstör en låt. Om tex Jag älskar när Dolly Parton sjunger 9 to 5. Så när jag läser den låtens namn någonstans eller hör någon prata om den låten så hör jag hennes version i huvudet. Men om då Bertil kommer och sjunger den låten totalt katastrof dåligt så finns risken att istället för att höra den med Dolly som jag gjorde innan så hör jag nu Bertils katastrofala version i huvudet.
    alltså jag älsar inte 9 to 5 tog bara de som ett exempel
  • Kaxmaja
    L jung skrev 2008-11-20 21:25:32 följande:
    Åh...om jag vore Kevin's tjej så skulle jag storlipa när han sjunger 'if tomorrow never come' baaaaaara till mig.  haha...  riktigt rörande ju....  eller så är jag toksentimental!
    jag hade oxå toklipat
  • Kaxmaja
    Zozzo87 skrev 2008-11-20 22:14:00 följande:
    Shit vad bra förklarat alltså!!OCH 9to5 ÄR bra
  • Kaxmaja

Idag är det FREDAG oj oj stressig dag. Expedition Effell börjar idag &så är det IDOL

• Kaxmaja
    MammaHela skrev 2008-11-21 15:45:35 följande:
    men vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanJag har juh berättat att C's dator blev stulen på hans jobb. Det har tagit över en månad att få hans sega jobb att fixa honom en ny...I måndags så skikcades den från Karlstad, den har inte kommit fram än.. C ringde till datafirman och efterlyste den och de ringde till fraktbolaget och kollade. Enligt dem så var de på C's jobb i tisdags men ingen  var där och ingen svarade på mobilen. Så den tog med den tillbaka till örebro...och gissa vad.. Den är borta...... de har kollinummer och de vet att den inte är levererad, men den är totalt borta...Sen är saken den att det var folk på kontoret hela tisdagen och det har inte ringt nån till C's mobilnummer...
    Grrrrrrrrrr
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2008-11-21 19:55:38 följande:
    MammaHela Du kommer alltså inte kunna leka med oss den här helgen heller *fattar inte dataföretaget att vi saknar din närvaro med oss i tråden*
    dumma ¨dataföretag som itne fatta sådanna självklara saker
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)