Inlägg från: ming |Visa alla inlägg
  • ming

IDOL 2008 (Vol2)

Shit! Jag drömde att Johan Palm var fosterbarn hos mina föräldrar och så mördade han alla mina syskon när föräldrarna inte var hemma! Han skulle mörda mig också, men jag var för smart! Sen grävde han ner dem i rabatterna som min pappa höll på att fixa i ordning och la täckbark och allt möjligt så att det blev jättefint. Sen när mina föräldrar kom hem så trodde de inte på mig, eftersom Johan ser ju så söt och oskyldig ut!
    Jag lyckades i varje fall övertyga dem lite, lite grann, jag hade ett mordvapen och ville att likhundar skulle komma och nosa. Så vi låste ut Johan så att han inte fattade att vi höll på att ringa polisen, för då skulle han ju mörda oss.
    Sen minns jag inte så mycket, Johan ramlade ner för en klippa, jag satt på ett biljardbord, barndomskompisar var där och vi möblerade om i min syrras butik.
    Det var iaf en skitläskig dröm!

• ming

Moahaha, det är ju såååå roligt!

Men vad tycker egentligen Johan om fansen? Jobbiga?

• ming
    xxmeyaxx skrev 2008-11-29 11:32:02 följande:
    "Han betyder mer för mig än min familj". Fanet Anna-Lisa. 13 år (hon som blev upplockad) uttrycker sig om Johan. www.aftonbladet.se/webbtv/noje/idol/article38...
    Moahahaha! Hon är ju så söt!
    Och Johan då: "Shit, hur har hon råd? Människan..."

Om 10 år tror jag faktiskt inte att någon kommer att komma ihåg detta, och om någon ändå minns så tror jag att tjejen kommer att kunna skratta åt det.
  • ming

Var det detta som var på eftersnack?

Skitkul!

• ming
    Mattisdotter skrev 2008-11-29 20:06:53 följande:
    Äntligen kan Johan få ägna sig åt den musik som han äger!! Både Andreas kommentar efteråt att Det här blir absolut inte sista gången vi höra av Johan, och Bagges kram om Johan då han säger: Nu gör vi en platta en riktig punk platta, visar på att de förstår hur stor han kommer att bli!!!! Men (nu e jag elak) det fattar inte alla idol- tittare, som bara vill han en till småtrallande nickedocka med en tråkig mainstream röst a´la Christer Sjögren... Idol blir dock bara så tråkig att se nu, men Kevin är ok, så jag får väl följa hans väg till Final och vinst!!
    Jag tror att det är självklart att juryn från hela början såg Johans potential och hur stor han kommer att bli, och att det var därför han gick vidare, inte för att han var bäst just nu.
    På ett sätt är jag förvånad att de inte sa till honom att gå hem och mogna ett år och söka nästa år istället, men å andra sidan så förstår jag att de hellre ville ha honom som ofärdig än att nån annan fixar kontrakt med honom.
  • ming

Jag hoppas att Kevin åker imorgon. Det hade varit kul!

Och hur ska han nånsin kunna göra en bra version av Hot in herre? Jaja, jag vet ju redan att han bara kommer att imitera Nelly till 100%, precis som han gör med alla andra låtar, istället för att vara en egen artist.

• ming
    Iskall Öl skrev 2008-12-05 15:09:10 följande:
    Skitdåliga låtval av Kevin
    Det är ju juryn som har valt låtarna denna gång, som Mattisdotter säger.
  • ming

Nej inte Robin!
    Jag hoppas på Kevin, men det lär väl inte ske...

• ming

Vad coolt att de har alla gamla deltagare med.

Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)