IDOL 2008 (Vol2)
YES! Hon åkte ut! Johan hade väl inte varit så hemskt heller, men han gör ju iaf bra uppträdanden ibland.
YES! Hon åkte ut! Johan hade väl inte varit så hemskt heller, men han gör ju iaf bra uppträdanden ibland.
Gospel? Då känns det som att det är Johan som åker.
Robin får gärna vara kvar till topp tre, åtminstone, men sen tror jag att Alice och Kevin går till final och då hoppas jag verkligen att Alice vinner.
Om Robin skulle släppa en skiva så skulle jag köpa den, jag tycker verkligen att han är bra. Han behöver bara lite hjälp med självförtroendet och nervositeten.
Jag tycker också att det var bra att Anna äntligen åkte ut. Men jag trodde verkligen att hennes Over the rainbow hade räddat hennes röster från tittarna. Tji fick hon, moahaha!
Men har Johan alltså kommit i målbrottet eller inte? När han pratar så låter det ju som vanligt, men när han sjunger så skär sig rösten på de höga tonerna.
På första audition skar sig inte hans röst på de höga tonerna (och där var han såååå bra, btw).
Jag tycker iofs inte att det är så konstigt att folk bedömer idolerna, de är ju på tv av just den orsaken, så att folk kan bedöma dem. Tycker man inte att någon håller måttet så lär man ju inte hålla det inne för att det kanske kan såra eller liknande. De har ju trots allt ett eget val att medverka, och de visste ju med allra störta sannolikhet sen tidigare att alla kommer att bedöma dem (med tanke på att folk ska rösta på dem så känns det ju dumt att förneka det).
Men hallå, skulle det inte vara gospel??? Inte pop eller r'n'b.
7 minuter kvar!