Inlägg från: ming |Visa alla inlägg
  • ming

IDOL 2008 (Vol2)

Den här klänningen var assnygg!

• ming

Hon var väl fortfarande sur efter förra kritiken. Det var väl därför det inte blev så bra nu.

• ming
    xxmeyaxx skrev 2008-11-28 21:03:04 följande:
    Jag kan fortfarande inte släppa tjejen i publiken. Hahaha! Snälla.. youtube!!
    Kommer nog senare! På Flashback kanske man till och med får veta vem det är!
  • ming

Jag håller med Bagge, plus att jag undrar var Andreas har befunnit sig om han tycker att det var Arvingarna light endast IKVÄLL?? Alltid är det så.

• ming
    Airlee skrev 2008-11-28 21:12:23 följande:
    Nää men tänk ändå i den åldern... hur fixerad man blir vid idoler och snyggaste killen i klassen och allt sånt. Jag tycker det är kul men rätt gulligt.
    Haha, jag hade säkert också gjort så om det var min idol om jag var i den åldern. Tack och lov har jag aldrig varit med om sånt live inför hela Sverige.
  • ming

Jag såg förresten att tjejerna fortfarande verkade lite förvirrade när juryn skulle tycka till om Kevin.

• ming
    xxmeyaxx skrev 2008-11-28 21:15:04 följande:
    äh vad fan. hur gammal kan tjejen vara? hon går garanterat på högstadiet. Jag var tokkär i en kille under hela högstadiet. Nästan besatt av hans vackra leende. Men om han pratade med mig, så höll man ju för sjutton masken. Lite självdiciplin har man väl? Haha!
    Men detta går ju inte att jämföra med en kille i samma skola. Detta är ju en IDOL en person man aldrig kommer att få prata med och som verkligen aldrig kommer att veta att man finns. Och plötsligt när man minst anar det så bara den personen som är sååå stor börjar sjunga för en under en spelning.
    Have a little understanding!
    Hon var ju asrolig!
  • ming

Hoppas att Alice åker ut, för då kan Robin komma till final! Moahaha!

Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)