• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Airlee
    MammaHela skrev 2008-11-28 21:09:17 följande:
    arvingarna Light *asg* När jag var 14-15 så skulle jag gifta mig med Lasseman *HAHAHA*
  • Philofix

Redan reklam??? Fan det började ju nyss

• Kaxmaja
    Nennnie skrev 2008-11-28 21:10:53 följande:
    alltså jag har seriöst lust att slå den där tjejen hårt med johans mic i huvudet. vad fan är det med henne? förlåt min ilska, men tycker det är så... patetiskt..
    Tycker de e lite kul. Tänk när hon e 25 och hennes kompisar hittar de klippet på youtube
  • xxmeyaxx
    Fragile Angel skrev 2008-11-28 21:08:56 följande:
    Hahah, det tänkte jag med.
    "Med Runar har Carola sonen Amadeus, född 26 januari 1998."
    Han är snart 11 år.. Och fortfarande liten.. eh?
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • Airlee
    Nennnie skrev 2008-11-28 21:10:53 följande:
    alltså jag har seriöst lust att slå den där tjejen hårt med johans mic i huvudet. vad fan är det med henne? förlåt min ilska, men tycker det är så... patetiskt..
    Nää men tänk ändå i den åldern... hur fixerad man blir vid idoler och snyggaste killen i klassen och allt sånt. Jag tycker det är kul men rätt gulligt.
  • Nennnie
    Airlee skrev 2008-11-28 21:12:23 följande:
    Nää men tänk ändå i den åldern... hur fixerad man blir vid idoler och snyggaste killen i klassen och allt sånt. Jag tycker det är kul men rätt gulligt.
    haha det har ALDRIG hänt mig eller någon annan ja känner.. haha men det är ju iofs ganska roande.. men samtidigt lite irriterande.. stackars johan
  • xxmeyaxx
    fam kaos skrev 2008-11-28 21:09:56 följande:
    Fast jag tycker lite synd om johan. Han kopplas ju ihop med sina knäppa fans och jag tror inte han egentligen uppskattar dem mer än vi gör.
    Näe. Jag tror de sätter honom i en ganska jobbig situation.
    Men han verkade njuta av det i bakgrunden, om ni studerade honom under tiden som Jihde pratade med Alice.
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)