• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • ming
    Airlee skrev 2008-11-28 21:12:23 följande:
    Nää men tänk ändå i den åldern... hur fixerad man blir vid idoler och snyggaste killen i klassen och allt sånt. Jag tycker det är kul men rätt gulligt.
    Haha, jag hade säkert också gjort så om det var min idol om jag var i den åldern. Tack och lov har jag aldrig varit med om sånt live inför hela Sverige.
  • Airlee
    ming skrev 2008-11-28 21:14:19 följande:
    Haha, jag hade säkert också gjort så om det var min idol om jag var i den åldern. Tack och lov har jag aldrig varit med om sånt live inför hela Sverige.
    Hihi precis.
  • ludenben

Vilket töntigt fans till Johan snacka om att vissa äger talangen att överdriva...

• xxmeyaxx
    Airlee skrev 2008-11-28 21:12:23 följande:
    Nää men tänk ändå i den åldern... hur fixerad man blir vid idoler och snyggaste killen i klassen och allt sånt. Jag tycker det är kul men rätt gulligt.
    äh vad fan. hur gammal kan tjejen vara? hon går garanterat på högstadiet.

Jag var tokkär i en kille under hela högstadiet. Nästan besatt av hans vackra leende.
    Men om han pratade med mig, så höll man ju för sjutton masken.

Lite självdiciplin har man väl? Haha!
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • FrökenLagom

Ut med Johan - den sämsta IDOL deltagaren sedan starten!

• ming

Jag såg förresten att tjejerna fortfarande verkade lite förvirrade när juryn skulle tycka till om Kevin.

• RaraBarn
    Kaxmaja skrev 2008-11-28 21:12:02 följande:
    Tycker de e lite kul. Tänk när hon e 25 och hennes kompisar hittar de klippet på youtube
    Stackarn hon kommer bara skämmas ihjäl om några år!!!
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)