• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • SilentStar

ok såg att jag hade fel ang duetterna där, men tycker ändå inte att någon av duettlåtarna är soul

• L jung
    SilentStar skrev 2008-11-13 16:43:29 följande:
    ok såg att jag hade fel ang duetterna där, men tycker ändå inte att någon av duettlåtarna är soul
    Jag har hört att dom bara hade krav på soul låtar när det gällde den låt dom sjunger själva.  Till duetterna verkar det som om dom kunde välja vad som helst.  Någon kritiker på en av tidningarna skrev om hur fel det var, för det finns fantastiska soul duetter!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Me , myself and I ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • ming

L jung skrev 2008-11-13 16:45:57 följande:

Jag har hört att dom bara hade krav på soul låtar när det gällde den låt dom sjunger själva.  Till duetterna verkar det som om dom kunde välja vad som helst.  Någon kritiker på en av tidningarna skrev om hur fel det var, för det finns fantastiska soul duetter!
    Åh jag hade velat höra Endless love som duett!
  • L jung
    ming skrev 2008-11-13 19:06:11 följande:
    L jung skrev 2008-11-13 16:45:57 följande: Åh jag hade velat höra Endless love som duett!
    Absolut en av de bästa duetterna från 'förr'!! En klassiker!!
    MEN det var väldigt kul tycker jag att mina två favoriter, Anna och Kevin (ibland är det Alice och Kevin som är favoriter) fick bra kritik här >> http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/idol2008/kronikorer/article3766882.ab
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Me , myself and I ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • xxmeyaxx

Duetterna skulle inte vara soullåtar.

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • bossemoren

FREDAG FREDAG FREDAG !!

When life gives you lemons, make lemonade!
  • SilentStar

Åhh kommer inte kunna se Idol ikväll, gåsamiddag hos sambons farmor..sen på söndag är det Ullared så så missar man reprisen

• subkutan

Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska se Idol ikväll eftersom Lars inte är kvar..

Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)