• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • MammaHela

och jag ska polera soffan med min feta röv Flört

och så som vanligt så har vi ingen laptop än.. men nu har han fått klartecken av sin chef att beställa en ny FörvånadFörvånad

Så nästa fredag bprde jag vara med er igen Skrattande

• SilentStar

Åhh läste i Metro idag att Idolerna ska till Burlöv Center på söndag (ligger utanför Malmö), SÅKLART ska det vara den dagen vi ska åka till Ullared Gråter

Hade varit så roligt att få se dem! Någon som ska dit?

• BlackBiatch
    SilentStar skrev 2008-11-14 16:16:37 följande:
    Åhh läste i Metro idag att Idolerna ska till Burlöv Center på söndag (ligger utanför Malmö), SÅKLART ska det vara den dagen vi ska åka till Ullared Hade varit så roligt att få se dem! Någon som ska dit?
    Det är ju bara dom som åkt ut
  • Kaxmaja
    MammaHela skrev 2008-11-14 15:26:08 följande:
    och jag ska polera soffan med min feta röv och så som vanligt så har vi ingen laptop än.. men nu har han fått klartecken av sin chef att beställa en ny Så nästa fredag bprde jag vara med er igen
    Då längtar vi tills nästa fredag då
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • SilentStar
    BlackBiatch skrev 2008-11-14 16:22:36 följande:
    Det är ju bara dom som åkt ut
    ÄR det? Men dom hade ju en bild på hela gänget med på sidan...vad lurad jag känner mig...fast visst tänkte jag både ne och två gånger hur dom kan ha tid att åka ner till Skåne..jaja då missar man inget skoj alltså
  • Pyff

Kom igen nu brudar!! Nu ser vi till att rösta ut spetan Johan!!! Upp till kamp

Pyff på er!
  • Ankissen

Bäst att skriva lite i tråden då så den halkar in i favoritlistan. Min favvis var ju oxå Lars, men i brist på honom håller jag på Robin E i första hand och sen Kevin, Alice och Anna. Robin B och Johan kan jag absolut leva utan.

Mamma till Elliot 051112 och Myggan bf 090417
  • Ralleröj

aaaaah, nu har jag också hittat hit lovely!

Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)