• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Philofix
    elegi skrev 2008-12-12 20:59:12 följande:
    Jag undrade just vart Alice shorts tagit vägen
    Jag med, men där var dem
    Äntligen.....efter 50 dagars väntan
  • Trileia

Men allvarligt. Är det ingen mer som tycker hon ser så otroligt obekväm ut när hon sjunger. Skrynklar ihop hela ansikte och trycker ihop nacken. Jag får ont när jag ser henne, som när man lyssnar på någon som är jättehes och man bara vill harkla sig hela tiden *försöker förklara så fragile angel inte bli bitter på mig igen*

• Fiddle

usch jag stör mig på att alice blundar typ hela tiden när hon sjunger!

Och med kevin stör det mig att han kör samma "moves" hela tiden, samma rörelser med armen.

• MammaHela
    Kaxmaja skrev 2008-12-12 20:57:40 följande:
    Ja tack jag har bara en 30 timmar från att vattnet gick. 27 timmar från första värken upplevelse bakom mig.
    efter 30 timmar från första värken hade jag redan åkt hem, storhandlat på coop, hämtat barn på dagis och badhuset *s*
  • ElinOlsson

RaraBarn skrev 2008-12-12 20:59:54 följande:

Philofix skrev 2008-12-12 20:58:53 följande:
    14 timmar som slutade i ett akutsnitt efter en nio månaders grav. där jag kräktes i 8 månader...finns det någon rättvisa i världen??????????
    Nää, 31 v graviditet, nästan klar förlossning, inte allt för jobbig och riktigt snabb, lite lustgas i slutet - urakut snitt.

Ingen rättvisa!
  • Philofix

Fan båda är bra, men Alice är nästan lite bättre ikväll. Såhär bra var det länge sedan hon var.

Äntligen.....efter 50 dagars väntan
  • Vildkorn
    MammaHela skrev 2008-12-12 21:00:37 följande:
    efter 30 timmar från första värken hade jag redan åkt hem, storhandlat på coop, hämtat barn på dagis och badhuset *s*
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)