• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Philofix
    RaraBarn skrev 2008-12-12 20:59:54 följande:
    Philofix skrev 2008-12-12 20:58:53 följande: 14 timmar som slutade i ett akutsnitt efter en nio månaders grav. där jag kräktes i 8 månader...finns det någon rättvisa i världen??????????
    Fyyy, jag hade gallsten ja i 9 månader och var stamkund på förlossningen. Var inne 3 dagar/vecka med värkar och gallstensanfall. Hade hepatos också för att bre på lite extra.
    Äntligen.....efter 50 dagars väntan
  • elegi
    Trileia skrev 2008-12-12 21:00:06 följande:
    Men allvarligt. Är det ingen mer som tycker hon ser så otroligt obekväm ut när hon sjunger. Skrynklar ihop hela ansikte och trycker ihop nacken. Jag får ont när jag ser henne, som när man lyssnar på någon som är jättehes och man bara vill harkla sig hela tiden *försöker förklara så fragile angel inte bli bitter på mig igen*
    Jo, jag kan inte titta på henne när hon sjunger för då stör jag ihjäl mig men jag har oxå en vilja av att behöva hosta till ordentligt eller harkla mig när hon sjunger
    Angelzezzans officiella fanclub: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m38328751.html
  • Heliodora

Fler som stör sig på Jidhes "pekande" uppifrån och ner på Alice?

• Harvalp

näee.. alice, jag tycker inte att det är något riktigt tryck i refrängen sen vet jag inte jag har svårt för henne!! men men vad vet jag , jag gillar ju magnus uggla..

• Kaxmaja
    MammaHela skrev 2008-12-12 21:00:37 följande:
    efter 30 timmar från första värken hade jag redan åkt hem, storhandlat på coop, hämtat barn på dagis och badhuset *s*
    Fusk. En jäkla massa stygn blev de oxå. *surar lite*
  • Philofix
    Fiddle skrev 2008-12-12 21:00:26 följande:
    usch jag stör mig på att alice blundar typ hela tiden när hon sjunger!Och med kevin stör det mig att han kör samma "moves" hela tiden, samma rörelser med armen.
    Hans moves när han går ner med huvudet i vinkel är så ...inte snyggt....

Är så nyfiken på vinnarlåten.
    Äntligen.....efter 50 dagars väntan
  • Gizzi

Andreas Carlsson shiiiiit va snygg han är, helt galen i honom hahaha

• Vildkorn
    Kaxmaja skrev 2008-12-12 21:03:17 följande:
    Fusk. En jäkla massa stygn blev de oxå. *surar lite*
    Håller med... och mitt skit är fortfarande inte helt okej än. *muttrar*
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)