• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • xxmeyaxx
    Dott skrev 2008-11-14 21:14:54 följande:
    Heja Alice o Anna....men förmodligen blir det Alice o Kevin i Globen där Kevin tar hem hela rasket...men vad jag hört har han redan skivor ute på Malta o är etablerad där??? Eller???
    Han har bl.a. varit med i Eurovision Song Contest.
    Sök på Kevin Borg på Wikipedia.
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • Philofix
    Airlee skrev 2008-11-14 21:13:10 följande:
    Absolut! Han har ett eget uttryck och för sig som en popstjärna, han har känsla för bra låtar och så är han charmig. Tror att det kommer att gå bra för honom efter detta, oavsett när han åker ut.
    ja han ju en klan fjortisar efter sig, men om 1 år så har fjortisarna tröttnat.
  • xxmeyaxx
    Philofix skrev 2008-11-14 21:16:26 följande:
    ha ha ha Man saknade ju inte johans röst precis.
    *harkel* Ha! Näe .. Oskyldig
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • dio
    Airlee skrev 2008-11-14 21:16:20 följande:
    Ja men det är ju hans grej, den där snubbliga, tafatta indiepopkille-stilen. Sårbar och kaxig på samma gång.
    Ja men det är ju inte hans grej, att det är något han gör medvetet som ett signum, han är helt enkelt förvirrad och osäker.
  • Philofix
    Airlee skrev 2008-11-14 21:14:25 följande:
    Men jag hejar faktiskt på Kevin till att vinna för jag tror att han har mest nytta av det och han passar bäst i konceptet!
    håller med.
  • Dott
    xxmeyaxx skrev 2008-11-14 21:17:34 följande:
    Han har bl.a. varit med i Eurovision Song Contest. Sök på Kevin Borg på Wikipedia.
    KUL för honom, men kanske är lite för "färdig" för o få va med i IDOL??? Men han är ju bra!!! Anna oxå o Alice!!!!!
  • Philofix
    dio skrev 2008-11-14 21:14:41 följande:
    Vi har nog olika sändningar här. I min tv ser Johan smått förvirrad och osäker ut på scen.
    i min tv också.
  • Kaxmaja

VA?? Anna har inte sett Dirty dancing hur är det möjligt

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • aprilsill
    Dott skrev 2008-11-14 21:18:49 följande:
    KUL för honom, men kanske är lite för "färdig" för o få va med i IDOL??? Men han är ju bra!!! Anna oxå o Alice!!!!!
    Alla får vara med i Idol, så länge man inte har ett kontrakt.
  • Airlee

Urk, varför har jag ätit så mycket skräp... har ju en dejt ikväll och nu känner jag mig helt uppsvälld.

Undrar hur den här duetten kommer att bli!

Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)