• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Dott

Anna o Kevin hade helt klart kvällens ABSOLUT bästa framträdande---SKANDAL om nån annan än Johan får åka hem ikväll....

• ming
    Mamsie skrev 2008-11-14 21:24:46 följande:
    VA? Är det en gay-låt???
    Ja, när en kille väljer den.
  • Airlee
    Philofix skrev 2008-11-14 21:25:22 följande:
    samma här, har skitont i magen, tur att jag inte har en dejt ikväll.
    Alltså varför känns det som om man kan gå upp 10 kg av lite choklad på typ... en halvtimme?
  • Philofix
    mammatillmiranda skrev 2008-11-14 21:21:07 följande:
    16 och 21 står det på TV4.semen det känns oviktigt för mig, tyckte bara att de SÅG UT som far och son...skämtade lite... du vet?
    förstod det, ingen fara.
  • smurfen08

Han menade inte Tönt ??

Mara skrev 2008-11-14 21:25:22 följande:
    Jag och min 3-åring framför Idol på tv:n. Johan Palm syns i rutan. Sonen: En tant Jag: En farbror (för min 3-åring är alla killar över 12 farbror) Sonen: En tant Jag: Det är en farbror. Eller pojke kan man kanske säga. Sonen: Eller så kan man säga... TANT!
  • ming

Min åsikt om kvällens sångbravurer:

Kevin: Han sjunger väl bra, som vanligt, men han är fortfarande världens tråkigaste och mest klämkäcka person. Inte så mycket känsla i sången.

Robin E: Var bra, men det är tråkigt att bara höra honom skriksjunga. Jag vill höra något mjukt med honom. Hänger löst.

Robin B: Mycket bra idag. Bättre framträdande när han sitter ner och sjunger, och det är just framträdandet som han har varit sämre på.

Alice: Mycket bra, eventuellt kvällens bästa.

Johan: Bra i början, men han klarar ju inte de höga tonerna. Hänger löst.

Anna: Förstörde en bra låt. Såg arg ut och det lät som att hon valde en för svår låt för hennes röst.

• Kaxmaja
    xxmeyaxx skrev 2008-11-14 21:25:50 följande:
    Nu ska ni byta över till tv3 och titta på "Singing Bee" och titta på min vän Magnus
    har inte svenska tv3
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • xenaa
    xxmeyaxx skrev 2008-11-14 21:25:50 följande:
    Nu ska ni byta över till tv3 och titta på "Singing Bee" och titta på min vän Magnus
    hehe ska din polare vara med hehe kuligt
    Där är ett program för mig som INTE kan sjunga hahaha
    ♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ ★ ♥ BF 2oo9-o3-o4 ♥
  • Philofix
    Airlee skrev 2008-11-14 21:22:13 följande:
    De borde köra lyftet!
    jag satt och väntade på det.
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)