• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2008-11-14 22:20:34 följande:
    Tusen tack, måste ju ta till drastiska åtgärder för att hålla mig vaken så ajg kan se vad som händer
    jag e inte så trøtt men vet att jag kommer att vara de kl 4 när lillskiten vaknar. Han har av någon konstig anledning valt ut just kl 4 till magiskt klockslag då man bara måste vakna
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • hejpa

tror det kommer stå mellan robin(inte rockrobin) och alice ikväll.
    fast jag vill helst att johan ska åka ut >

• bossemoren

Bossemor tittar djupt ner i godispåsen....

Kevin= som marabou mjölkchoklad, sött och väldigt lättätet
    Robin B= som marmeladgodis, fint att titta på men är inget vidare...
    Robin E= som Bassets Winegums, gott och safe, alla olika färger smakar gott
    Anna= som Riesen, mörkt och mustigt men man tröttnar ganska fort
    Alice=sockerbitar, ingen större smakupplevelse men är ändå gott liksom
    Johan=som sura colanappar, ganska så surt men ändå sött och härligt uppiggande

When life gives you lemons, make lemonade!
  • xxmeyaxx

nu börjar det.

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • hejpa
    bossemor1 skrev 2008-11-14 22:24:03 följande:
    Bossemor tittar djupt ner i godispåsen....Kevin= som marabou mjölkchoklad, sött och väldigt lättätetRobin B= som marmeladgodis, fint att titta på men är inget vidare...Robin E= som Bassets Winegums, gott och safe, alla olika färger smakar gottAnna= som Riesen, mörkt och mustigt men man tröttnar ganska fortAlice=sockerbitar, ingen större smakupplevelse men är ändå gott liksomJohan=som sura colanappar, ganska så surt men ändå sött och härligt uppiggande
    vilka fine liknelser! tyckte du hade rätt med alla! förutom johan då ;) han är som romrussin för mig, usch! haha
  • Kaxmaja

Nu är det spännande

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • buffybus

ellam71: ja och vem vet vem som röstar? kanske bara e fjortisar ELLER bara folk med dålig smak!!!!!

Atamon: nej dem letar efter en Idol!! inte barnidol eller tonårsidol.. då hade dem nog bytt namn.. grejen är att dem ska få alla tittare.. att picasso sjungt för barn bara behöver ju inte betyda det bara för det...

Jocke+André älskar er mest av allt!!
  • Eisa
    bossemor1 skrev 2008-11-14 22:24:03 följande:
    Bossemor tittar djupt ner i godispåsen....Kevin= som marabou mjölkchoklad, sött och väldigt lättätetRobin B= som marmeladgodis, fint att titta på men är inget vidare...Robin E= som Bassets Winegums, gott och safe, alla olika färger smakar gottAnna= som Riesen, mörkt och mustigt men man tröttnar ganska fortAlice=sockerbitar, ingen större smakupplevelse men är ändå gott liksomJohan=som sura colanappar, ganska så surt men ändå sött och härligt uppiggande
    fy fan vilka bra liknelser!
  • bossemoren

Jag tycker att det nästan är lika spännande att få reda på vilket tema det är nästa vecka....fast bara nästan !

When life gives you lemons, make lemonade!
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)