• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Philofix
    Airlee skrev 2008-11-14 21:54:49 följande:
    För att jag har haft sån tur (otur skulle en del kanske iofs kalla det) att hitta två män som jag är kär i och som är kära i mig. Jag hade kunnat avstå från någon av dem, men så vill jag inte leva mitt liv... vill inte tänka tillbaka när jag är gammal och ångra att jag tryckte undan mina känslor. Så länge jag inte skadar någon och alla mår bra så är jag jättenöjd med hur jag lever.
    vilket dilemma. Själv har jag insett försent att jag älskar mitt ex och gjorde slut efter 7 års förhållande.
  • Philofix
    Airlee skrev 2008-11-14 21:57:01 följande:
    Ni är så söta och rara i den här tråden att jag nästan inte mår illa längre.
    vad bra att du mår bättre.
  • dio

Jag har röstat på Kevin för att han är bäst och på Robin E för att han var för bra i kväll för att åka ut

• Airlee
    Philofix skrev 2008-11-14 21:57:40 följande:
    vilket dilemma. Själv har jag insett försent att jag älskar mitt ex och gjorde slut efter 7 års förhållande.
    Åh vad tråkigt att höra... Vem gjorde du slut med efter 7 års förhållande? Exet? Eller någon annan? Säker på att det är för sent för er?
  • Mamsie

Näh, nu är det nattidags för en trött Mamsie med febrig sladdis.

Vi ses och hörs!

*knycker en chokladbit till*

• Milda79

Kevin är en klar vinnare enligt mig. Han sjunger super och rör sig normalt jämfört med de andra "spiggarna"..

• Airlee
    Mamsie skrev 2008-11-14 22:02:58 följande:
    Näh, nu är det nattidags för en trött Mamsie med febrig sladdis. Vi ses och hörs! *knycker en chokladbit till*
    *skickar över choklad och ett halvt pringles-rör*

Här, ta det! Jag kan inte hantera det!

Sov gott, hoppas febern går ner också. Kramar!
  • Airlee
    Milda79 skrev 2008-11-14 22:04:02 följande:
    Kevin är en klar vinnare enligt mig. Han sjunger super och rör sig normalt jämfört med de andra "spiggarna"..
    Absolut, kan verkligen se honom framför mig både i melodifestivalen och på en musikalscen.
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)