Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping del 2!!

Skorpan08 skrev 2008-11-14 22:39:01 följande:
    Godkväll i tråden!Skulle bara påminna er om loppisen i morgon, ni som vill komma dit!Rystad Folkets Hus kl 10-15.
    skule gärna komma,men här är man luspank.

fy vad  arg,sur och trött jag är idag.blev inte mycket sömn i natt.hunden skällde och morrade som en galning i natt när studentgrannarna gick ut och kom hem sent i natt.han vaktar hela tiden.natt är värst så fort han hör nått nytt,nån som pratata utanför eller i trappen så blir han rejält vaktig

vad ska göra?här ska det tvättas,gå en promenad till koloniområdet och ev sy igen
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-14 21:34:07 följande:
    15208 inlägg har jag skrivit btw
    oj då ligger man efter.ni skriver ju så mycket att man får läsa många sidor tillbaka även om det bara är en kväll man inte har vart inne i tråden
  • Familjetrollet
    Mizzz skrev 2008-11-15 13:43:19 följande:
    Ingen som vill hitta på någon i em? Har så tråkigt här
    tar mig inte dit idag.

fy villken blåst det är ute idag.så här sitter man med rejäl värk i öronen efter långpromenaden

vill nån ta en fika nästa vecka?efter kl 16 på ondsdag eller fredag?
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-11-15 14:55:41 följande:
    gud vad ni skriver här han man ,mest vilat hela dagen, ryggen återhämtar sig sakta men säkert. tänkte ha tagit mig ut, men inatt kom ju blåsten så håller oss allt inne, men imorgon måste vi ut på fm ska vi på återbesök med Arvid och kolla vikt och göra pku kolla gulsoten med.. men inatt har han sovit bätte tom i sin babykorg , så lite mer sömn hade man ju fått. men de känns ju..senare i em får vi besök av mormor ,morfar och moster hihi mormor har tagit med sig en tummen overoll i stl 62 från sitt jobb längtar tills han kan ha den på sig, men de lär ju inte dröja..Marayah och jenny: som sagt de är bilavstånd och visst hittar man i den lilla kommune går inte att åka vilse.. LoVm: Ni har inte bodys och byxor i stl 62? kan ju sms om du vill får ju inte prata affärer här.
    skönt att ryggen är bättre.ni får ha en bra dag
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-11-15 15:23:15 följande:
    hehe ja inte mkt men lite,ni med tråkigt med vovven, hörde sj studenterna inatt
    ja de var inte direkt tysta utanför.hur är det med bebben
  • Familjetrollet

Skorpan08

hoppas det gick bra att sälja.här ska jag sy upp en massa dockkläder och vanliga kläder och retrosaker som jag tänker sälja på nån loppis framöver.

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-11-15 21:40:54 följande:
    Gillar Norrköping, trevlig shoppingstad... fast hatar att köra bil där..
    bra affärer men hopplöst med alla pundare och a-lagare i varje gathörn
  • Familjetrollet

halloj i stugan här har man varit iväg till makens jobb så barnen och vovven fick rejält med motion.

är det nån som var intresserad att ta en fika nästa vecka?ondsdag eller fredag efter kl 16

här ska man strax äta och sen åka till tornby och kolla lite

• Familjetrollet
    Maria84 skrev 2008-11-16 12:06:15 följande:
    Här är vi barnlösa idag. Skjutsade ned ungarna till mormor och morfar nu på fm då Lucas ska testsova där idag lite för han ska sova över natt där imorron för på tisdag sticker vi till Ullared. Så sambon är ute och jobbar nu och jag ska ta och svabba av golvet efter skitiga hundar och sen gå igenom klädkammaren och rensa lite. Kommer kattköpare om 1½ timme också och kollar på katterna. Så nu ska jag sätta på stereon för det är ruskigt tyst här inne.
    skoj med ulared.har aldrig vart där.men vill gärna åka dit nån gång.frågan är om och när man kan göra det.

här rensar jag oxå lite.ska elta efter symönster till barnkläder som jag har nånstans undanlagt
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-16 12:33:21 följande:
    Jag skulle kunna på onsdag, men först efter 17 i så fall så sambon kan ta barnen. För jag fikar INTE  med två livliga barn på stan själv

jag tar med mina töser.villka fik är öppna på stan till ca kl 18 eller 19?

huga vad prylar man har rensat nu,men det är en del kvar ändå.ska försöka få stora tösen till att rensa i sitt rum.barnen har så mycket leksaker som inte används.

Svar på tråden VI från Linköping del 2!!