Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping del 2!!

Mammatill4a skrev 2008-12-09 09:55:50 följande:
    Familjetrollet: hi hi , ja han är ju det, så bara att gosa så mkt man kan nu, för snart vill de ju inte de längre när de kommer upp i åldrarna.

vänta bara tills de är i 14 års åldernSkrattandedå vet man allt att man leverGlad

snart är det jul igen.tiden går bara fortare och fortare numera.

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-12-09 10:35:12 följande:
    imorgon skulle dom vara där iallafall men jag vet inte riktigt tiden, tänkte jag skulle passa på när man ändå ska dit...Idag får ni säga GRATTIS.... jag blir tjutju år gammal... tadamdamda. fanfaaaaaar för mig själv..
    grattis
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-12-09 19:35:43 följande:
    tackar tackar för alla gratulationer, jo dagen var bra fast vi ska fira i helgen så idag åkte jag hem till folk o tvingade dom att bjuda mig på fika istället..
    Skrattandekanske man borde börja med.
    Mammatill4a skrev 2008-12-09 16:53:45 följande:
    Idag har man lyckats med att vara ute i lekparken med barnen i 2 timmar- gud så skönt de var. Lite kallt om fötterna bara och barnen lekte så bra tillsammans så man vart överraskad. Så nu håller man på med maten, kykling, kulpotatis och B sås smaskens
    skönt att barnen kom överrens idag.så söt olivia är i skolkatalogen.hoppas ni har haft en bra dag ute.

här mår man pyton ännu,berättade nyss för maken ang mensen som är borta.kan verkligen inte vara gravid!Ledsen

så imorrn ska jag ringa kvinnohälsan så att de kollar vad som är fel
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2008-12-09 19:49:12 följande:
    Firstandhappy skrev 2008-12-09 19:35:43 följande: Varför kom du inte till mig då? Jag kunde bjudit dig på lussebullar och pepparkakor till kaffet.
    mums vad gott,här äter småäter jag för att hålla illamåendet borta,inte ens tuggummina hjälper längre
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2008-12-09 19:55:09 följande:
    Du får komma till mig på fika en annan dag då.Elin ska också kläs fin för fotografering i morgon.Ska bli så kul att ses!Nu ska jag gå och plocka ur spolar på en dotter som jag permanentar ikväll.Får se hur det blir.
    lockigt hår är snyggt.brkar skämta med sonen att jag kan ta hans lockar
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-12-09 20:05:57 följande:
    Familjetrollet: Jasså nu passar det att skicka ut skolkatalogen, då ska jag nog ringa gamla fröken och be henne skicka en hit, för olivia fick inte med sin med skolkorten. Var dagisen med i år igen i den?
    den kom idag.nästan 4 månader efter att de tog kort!skamligt.korten var inte så bra.lillan har inte fått nån katalog.dock är namnen med i år på dagiskortet i katalogen.katalogen kom i brevlådan
    Skorpan08 skrev 2008-12-09 20:06:56 följande:
    Familjetrollet skrev 2008-12-09 20:00:50 följande: Jag tycker också det är fint med lockar. Vill också ha men det är svårt att rulla upp på spolar själv.
    jag permamenta mig själv rätt ofta på 90 talet,men så har ju knappt nått hår heller.
  • Familjetrollet

nu ska jag ta och käka igen.ni får ha en bra kväll allesammans

• Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-12-09 20:21:11 följande:
    Familjetrollet: ok, då kanske vi inte får nån då, vet att vi fick utav dagis förra året gratis om du får till ebba kan du ju fråga om de finns en extra till oss, våra barn gick ju när kortet togs så tycker inte de är mer än rätt. Lycka till med samtal till mvc imorgon. Lovm: ja kan komma till dig när barnen blivit friska och fika, för så många kommer ju inte hit. Skönt att komma iväg lite oxå. Om man får bjuda in sig sj och barnen förstås

ebba har inte fått nån katalog.men jag kan kolla med dagis.
    ska ringa mvc strax,avskyr det ständiga illamåendet,mår illa dygnet runt.

är ni hemma efter den 25/12.tänkte ta och komma ner till er dåGlad

och sen säger jag GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN

• Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-09 20:30:22 följande:
    I slutet av nästa vecka kanske jag skulle ha julfika här hemma hos mig, om det är nån som vill komma. Då finns det lussebullar, pepparkakor o julgodis.
    jag kommer gärna.mår inget vidare just nu
    Skorpan08 skrev 2008-12-09 20:33:41 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-09 20:30:22 följande: Jag vet inte om jag hinner, det är ju mycket att göra nu innan jul. Ska ju ha julfirandet hos oss i år. Alla päron, syskon och syskonbarn kommer.
    vi ska vara hemma för en gång skull.vår släkt är så liten att den knappt märks
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-09 20:54:58 följande:
    Ok, är det några mer som kan på onsdag nästa vecka?
    kan bara senare eftermiddag
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!