Familjetrollet skrev 2008-11-24 11:39:09 följande:
fredag går
jättebra.ja det är allt kallt i dessa lgh.grannen säger att de oxå har svinkallt i sin lgh.i sonens rum kan man inte ens vara på kvällarna då det är iskallt i hans rumi helgen kommer sonen igen så då blir det full fart igen
här.vi ska fira honom då.snacka om att tiden går fort.han blir 14 år redan trist att folk ballar ur om de har lovat att hjälpa er med flytten.förra flytten var det jag maken och hans syrra så tog allt.hade man haft råd så skulle man tagit en flyttfirma,men vem har typ 7-10 000 kronor till det.tiden går verkligen fort,tänk att er lille gosse är två veckor snart.jag tycker inte det var länge sen du sa att du var gravid.jag tycker tiden går snabbare för varje år numera minnet vad är det för nått?namn glömmer jag på sekunden och så har man superkort minne så man glömmer ofta vad man har lagt saker osv.hopplöst tom en 80 åring har bättre minne än mig.här ska man strax göra sig iordning och hämta stora tö
sen.om ni behöver hjälp med att lasta in i flyttbussen så är det bara att hojta till
så kallt som ni har i sonen rum, tänk dig de fast i vårt sovrum, kan ju tänka dig varför Arvid vill sova brevid sin mamma för om nätterna, nu ligger han där inne i liften med fleccefilt och åkpåsöverdrag om sig..
IMORGON ska vi hämta hans nya däck till vagnen och kolla läget på öb om barnen är kuranta att gå till dagis plus att vi ska väga Arvid på em..
Maria84 skrev 2008-11-24 11:40:33 följande:
Jo det kan vara för smått men det varierar massor på skorna också plus att han har breda fötter vilket gör det ännu svårare att hitta.. Men större än 20 tror jag inte att han ska dra, är ju bara 10 mån.
ja skulle garanterat åka ner till falerum och köpa skorna till Lucas

där får man bästa hjälpen med att prova skor till barnen om man hittar rätt hjällp som (min mamma) :-P