VI från Linköping del 2!!
Ännu en ny tråd. Va vi e duktiga på att pladdra.
Ännu en ny tråd. Va vi e duktiga på att pladdra.
god kväller hoppas alla har haft en bra dag.här har man hostat hela dagen.hoppas man slipper penecillin denna gång.
idag tog vi en tur till g-lund och kolla upp lite lgh,fanns några som låg bra till men de hade alldeles för snar inflyttning för oss.
mammatill4a jag träffar er gärna när ni ska till stan igen.imorrn ska vi ta det lugnt hemma.lilan har redan haft panik och gråtit idag pga tröga ungar som har slängt och smällt smällare överallt.trots åldersgräns så ser man ungar i 8-14 års ålder som skjuter smällare/raketer.
ingen verkar kunna svenska då alla hushåll hos g-lunds har fått ett papper om att det inte får smällas smällare/raketer i området!
så imorrn kommer bli en dag med mycket gråt här hemma.vet nån om det finns öronproppar till små barn? så tösen slipper gråta och få panik imorrn
vi ska flytta till lika stor lgh så det blir 3 månaders uppsägning.nackdelen med skägget är skolorna.de är inget bra alla vad man har hört.sen har jag bara hemska minnen själv från de skolorna så vi ska kolla om barnen kan gå i ryd och ha skolskjuts i höst
vi har funderat på hörselskydd men just nu är man rätt pank.får kolla på apoteket imorrn efter öronproppar till barn
Fast jag har hört att de är jättebra. Det är ju säkert olika det där vad man har för intryck.
Nu ska vi snart spela Bingolotto och hoppas på storvinst
En ny bil vore inte fel, eller en resa till en egen paradis ö
Vi ska oxå spela bingolotto strax
Familjetrollet: Apoteket har öronproppar till barn, vi köpte där till Leo en gång.
vad bra då får det bli en tur dit imorgon.hoppas allt är bra med er
här ska man fixa lite tvätt nu
ha en bra kväll allesammans
Jenny: Detsamma
Ja jag säger då det, fan att man ska glömma köpa bingo lotter jämt och ständigt då, ja vill ju med spela men visste ju inte att de var något, så ofta tittar ja på tv reklam. Så jag snyftade till mig en pizza för sista gången ever nu ska kg väck och ja ska börja må bättre om de går. Ha en trevlig kväll på er och hoppas att vi vinner nåt
Familjetrollet skrev 2008-12-30 19:03:33 följande: