• Marayah

VI från Linköping del 2!!

Ännu en ny tråd.  Va vi e duktiga på att pladdra.

Marko 031103, Filip 080621
  • Svar på tråden VI från Linköping del 2!!
  • JePaLuLi
    Guardian Angel 07 skrev 2008-12-29 20:33:05 följande:
    JennyoPatrik: Hon tackar så jättemycket Ååå han är också lika duktig vad ska ni göra på nyår?
    Fast han är nog inte lika duktig som N, han går inte enbart än. Men han försöker och tar som sagt fler och fler steg för varje dag

Jag vet inte vad som händer på nyår. Antagligen blir det lugnt och stillsamt här hemma. Vad ska ni hitta på?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas ♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2008-12-29 19:53:57 följande:
    jag kan komma å visa upp min fina mage lite hade ändå tänkt ta mig en sväng på stan i morron, ska försöka hitta nån liten kofta å så ska ja te systemet å köpa alkoholfritt
    Åh, vad kul! Du är såå välkommen att fika med oss, var ju jättelänge sen vi sågs.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Guardian Angel 07 skrev 2008-12-29 20:34:59 följande:
    Fru T: Vi var till selbing, vi gjorde allt utom 3d, betalade ca 900:- och jag kan lova att det är värt varenda krona han gick igenom varje kroppsdel på barnet som man får se, spelar in film, mäter och grejar och har sig det var så spännande!
    det är crocus.nu va? på deras hemsida står det att dom bara kollar kön i samband med annan undersökning..
    men ja ska ringa till dom å kolla i morron hade ja tänkt, det ser ju som sagt helhäftigt ut
    Åh vad jag längtar
  • Maria84
    Guardian Angel 07 skrev 2008-12-29 20:24:15 följande:
    Gokväll!Det var väldigt vad ni skriver Idag har vår älskling namnsdag dagen före hennes födelsedag Idag har varit en jobbig dag. Vaknade med smärta i knät, pratade med min mor och hon trodde jag fått en blodpropp. Åkte till vc och där visste de inte vad som var fel. Fick då åka till sjukhuset och röntga knät och sedan till ortopedakuten. Har en inflammation i knät så nu går jag med hjälp av kryckor Ingen bra början på denna dag alltså Vet inte om jag skrivit det men nu går Nathalie för fullt det har gått så fort. Hon är sååå duktig vår lilla tjej *stolt mamma*
     Äsch då, glömde ju såklart!
    Grattis till Nathalie på namnsdagen!
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-29 20:39:29 följande:
    Åh, vad kul! Du är såå välkommen att fika med oss, var ju jättelänge sen vi sågs.
    är det sagt nån tid å så?

ja ska möta upp en kompis vid 14 tden å lämna ett halsband men annars kan ja hela dan..
    Åh vad jag längtar
  • Guardian Angel 07

JennyoPatrik: Men han kämpar på så han är lika duktig Skönt med en lugn nyårsafton, vi ska också ta det lugnt, mina föräldrar är här och sen kommer ett par vänner hit

Fru T: Japp det är det tycker definitivt du ska ringa dem har du känt av någon spark än?

Maria84: Hon tackar så mycket

Guardian Angel 07 skrev 2008-12-29 20:24:15 följande:
    Gokväll!Det var väldigt vad ni skriver Idag har vår älskling namnsdag dagen före hennes födelsedag Idag har varit en jobbig dag. Vaknade med smärta i knät, pratade med min mor och hon trodde jag fått en blodpropp. Åkte till vc och där visste de inte vad som var fel. Fick då åka till sjukhuset och röntga knät och sedan till ortopedakuten. Har en inflammation i knät så nu går jag med hjälp av kryckor Ingen bra början på denna dag alltså Vet inte om jag skrivit det men nu går Nathalie för fullt det har gått så fort. Hon är sååå duktig vår lilla tjej *stolt mamma*
    Så duktig hon är! O grattis till henne på namnsdagen oxå
    dinana skrev 2008-12-29 20:21:07 följande:
    Sambon vill dock inte veta, men det vill jag. Och vem är det egentligen som bestämmer när det gäller ens egna kropp liksom. Tror inte ens jag skall tala om för honom att jag skall på UL den 20e... då behöver jag ju inte dra med honom.
    Nä, så kan du ju inte göra
    Min sambo ville veta denna gång med Vincent, men inte jag. O förra gången med Leo var det tvärtom så vi valde att inte kolla alls.
  • Fru T
    Guardian Angel 07 skrev 2008-12-29 20:42:30 följande:
    JennyoPatrik: Men han kämpar på så han är lika duktig Skönt med en lugn nyårsafton, vi ska också ta det lugnt, mina föräldrar är här och sen kommer ett par vänner hit Fru T: Japp det är det tycker definitivt du ska ringa dem har du känt av någon spark än? Maria84: Hon tackar så mycket
    jadu det sprattlar för fullt i magen på mig
    Åh vad jag längtar
    Fru T skrev 2008-12-29 20:41:07 följande:
    är det sagt nån tid å så?ja ska möta upp en kompis vid 14 tden å lämna ett halsband men annars kan ja hela dan..
    Kl. 12 ska vi ses. Men vet inte vart ännu. Hade Linds som förslag.
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!