• Marayah

VI från Linköping del 2!!

Ännu en ny tråd.  Va vi e duktiga på att pladdra.

Marko 031103, Filip 080621
  • Svar på tråden VI från Linköping del 2!!
  • dinana

Idag har Iris namnsdag =) Det är ju också ett grekiskt namn....

★ Molly ?061216 ★ (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Fru T
    dinana skrev 2009-02-10 09:03:11 följande:
    det finns med på vår lista faktist
    Åh vad jag längtar
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-02-10 09:03:11 följande:
    Det är sött!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T

Iris betyder inte helt oväntat Regnbågsgudinna Å Doris betyder gåva..

Åh vad jag längtar
  • dinana
    Fru T skrev 2009-02-10 09:49:52 följande:
    Iris betyder inte helt oväntat Regnbågsgudinna Å Doris betyder gåva..
    Aha, där ser man...
  • Maria84

Trodde det hade lugnat ned sig, men det kom liite blod igår och idag har jag ont. Hoppas på att det släpper efter, ska sätta mig med vetekudden strax här. Men som sagt, det känns inte rätt i kroppen.

Annars är det lugnt här hemma, har bara lilleman hemma. Liam är med sin pappa och morfar och renoverar på den andra gården så han kommer inte hem här förrän run 13 då sambon kommer hem en snabbis för att sen åka iväg igen och ha stallet på föräldragården. Så om en stund blir det lugnt här hemma, skippar alla måsten idag så när Lulle ska sova så sätter jag mig i soffan och glor på tv.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • dinana
    Maria84 skrev 2009-02-10 10:23:22 följande:
    Trodde det hade lugnat ned sig, men det kom liite blod igår och idag har jag ont. Hoppas på att det släpper efter, ska sätta mig med vetekudden strax här. Men som sagt, det känns inte rätt i kroppen. Annars är det lugnt här hemma, har bara lilleman hemma. Liam är med sin pappa och morfar och renoverar på den andra gården så han kommer inte hem här förrän run 13 då sambon kommer hem en snabbis för att sen åka iväg igen och ha stallet på föräldragården. Så om en stund blir det lugnt här hemma, skippar alla måsten idag så när Lulle ska sova så sätter jag mig i soffan och glor på tv.
    Huga... *styrkekramar*
  • Familjetrollet

Trodde det hade lugnat ned sig, men det kom liite blod igår och idag har jag ont. Hoppas på att det släpper efter, ska sätta mig med vetekudden strax här. Men som sagt, det känns inte rätt i kroppen. Annars är det lugnt här hemma, har bara lilleman hemma. Liam är med sin pappa och morfar och renoverar på den andra gården så han kommer inte hem här förrän run 13 då sambon kommer hem en snabbis för att sen åka iväg igen och ha stallet på föräldragården. Så om en stund blir det lugnt här hemma, skippar alla måsten idag så när Lulle ska sova så sätter jag mig i soffan och glor på tv.
    sänder dig styrkekramar.ska hålla tummarna för dig.

här ska jag oh lillan gå ut strax och åka pulka i det trista vädret.
  • Familjetrollet

OBS!!!!

vem fixar nu tråd framöver?ddenna stängs ner den 14/2

• Marayah

Stackare!!! Tänker på dej, och håller tummarna!!!! Styrkekramar!!

• Marayah

Tänkte att de var väl lika bra att starta en ny på en gång.

• Familjetrollet

Marayah skrev 2009-02-10 10:44:14 följande:

Tänkte att de var väl lika bra att starta en ny på en gång.
    du är så klok.då hoppar jag dit
  • SmileyMalin

Familjetrollet skrev 2009-02-10 07:15:16 följande:

SmileyMalin skrev 2009-02-09 20:16:11 följande:
    ja dit är det långt,då är du nygravis med andra ord
    ja bara i v9...
    ska bli skönt när jag har fått göra första UL, nu vet jag ju igentligen inte ens om det finns någon liten levade därinne....
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!