• Marayah

VI från Linköping del 2!!

Ännu en ny tråd.  Va vi e duktiga på att pladdra.

Marko 031103, Filip 080621
  • Svar på tråden VI från Linköping del 2!!
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-02-09 16:57:31 följande:
    Man får väl betala extra för det tror jag.
    jo kanske men knapast 1500 iallafall..
    Åh vad jag längtar
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-02-09 16:58:40 följande:
    jo kanske men knapast 1500 iallafall..
    Nä, det vet jag inget om iofs. Men hörde att det kostar extra om man vill göra det.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T

är inne i en grinig period så ja stör mig på nästan allt å alla så ta inte illa upp om ja låter lite aggig ibland...

så ni vet d

Åh vad jag längtar
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-02-09 17:01:10 följande:
    är inne i en grinig period så ja stör mig på nästan allt å alla så ta inte illa upp om ja låter lite aggig ibland...så ni vet d
    bara graviditetshormoner*skratt*trist att du inte kan göra 3D UL.1500 kr är ju svindyrt
  • Maria84

För våran del spelar det ju ingen roll så det kvittar ju eftersom vi inte vill veta könet heller, och vi har klarat oss med de andra ulen tidigare

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Familjetrollet

Maria84 skrev 2009-02-09 17:18:28 följande:

För våran del spelar det ju ingen roll så det kvittar ju eftersom vi inte vill veta könet heller, och vi har klarat oss med de andra ulen tidigare
    jag kolla könen på töserna.vi hade då varsin son sen tidigare.vi fick veta kön på vanliga Ul utan problem.men det kanske är ändrat

Alla är ju olika, men jag personligen fattar inte varför man tar reda på könet, det är ju som att öppna julklapparna innan julafton
    O hur kunde man stå ut förr i tiden utan att veta könet, när det inte fanns sånt UL

• Maria84
    Familjetrollet skrev 2009-02-09 17:21:41 följande:
    Maria84 skrev 2009-02-09 17:18:28 följande: jag kolla könen på töserna.vi hade då varsin son sen tidigare.vi fick veta kön på vanliga Ul utan problem.men det kanske är ändrat
     Ja man kan ju få reda på vanliga Ul också, beror nog lite på vem man får som gör det. Men vi har inte tagit reda på grabbarna och kommer inte att ta reda på vad det blir nån gång, för min del är det som att öppna julklapparna innan julafton Jag vill ha överraskningen på BB.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2009-02-09 17:23:44 följande:

Alla är ju olika, men jag personligen fattar inte varför man tar reda på könet, det är ju som att öppna julklapparna innan julafton O hur kunde man stå ut förr i tiden utan att veta könet, när det inte fanns sånt UL
    Nä, vi vill absolut inte veta könet heller. Det är ju inte så att jag tänkt springa och köpa "tjejgrejer" bara för att det är en tjej eller klä hela barnrummet i spindelmannen om det är en pojke. Ser fram emot förlossningen och få veta vad det blir. :)

Mer än UL ser jag fram emot att få lyssna på hjärtat, alla i min släkt säger att det är väldigt mycket häftigare än UL:et. Så det ska bli så spännande! :)
    thelifesaviour skrev 2009-02-09 17:27:59 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-02-09 17:23:44 följande: Nä, vi vill absolut inte veta könet heller. Det är ju inte så att jag tänkt springa och köpa "tjejgrejer" bara för att det är en tjej eller klä hela barnrummet i spindelmannen om det är en pojke. Ser fram emot förlossningen och få veta vad det blir. :) Mer än UL ser jag fram emot att få lyssna på hjärtat, alla i min släkt säger att det är väldigt mycket häftigare än UL:et. Så det ska bli så spännande! :)
    Ja, det är verkligen spännande o mysigt att få lyssna på hjärtat, det är som du säger, nästan ännu mysigare. Jag har ett stetoskop hemma som jag fick när jag blev färdig undersköterska o det har vi lyssnat med hemma under båda graviditeterna. Det var en kvällsrutin som jag o sambon alltid gjorde varje kväll, det var såå himla mysigt
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!